­

Antwoord: Camper oldtimer 406D Te koop

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Camper oldtimer 406D Te koop

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Alex Gielis
31 aug 2016 10:12

Michel,

je hebt mijn vragen duidelijk beantwoord, helaas is het voor mij niet de bus die ik zoek. Hierbij moet ik zeggen dat ik meer aan het rond kijken ben, om mijn camper eventueel te vervangen, maar dan moet de inrichting kloppen. Dat doet het bij jouw bus helaas niet.

Ik ga dan toch vermoedelijk mijn bus maar ombouwen, ik acht de kans op suc6 bij het vinden van een juiste indeling erg klein en heb al wet wat ideeën om mijn camper om te bouwen.

• Michel Hoffstaetter
30 aug 2016 20:38

Papieren liggen in de kluis in de bus ik zal ze morgen eruit halen en dat sturen als je eventueel kenteken online invult kan je het ook zien bij de RDW je kan de bus met klein rijbewijs rijden

Toilet heb ik uit de bus gehaald en er kast van gemaakt omdat ik het vies idee vond. Het raam zit er nog wel in. Je kan het dus zo weer erin zetten

Banden zijn bijna nieuw 9000 km mee gereden en nieuwe reserve zit erbij

Kachel, fornuis, watertank, Ijskast, keuken blokje, Tv attene op dak, Twee dakramen, Radio etc, Verlichting.

Voor de luifel heb ik ook de twee zij kantpanelen eventueel en voor de rest krik en wat klein materiaal wat ik nog heb liggen van de bus

Mail me je Email address anders dan stuur ik je meer foto's en de rest van de informatie die je nodig hebt miesj911@gmail.com

MVg

Michel

• Alex Gielis
30 aug 2016 19:52

Michel,

Ik heb een paar vraagjes.
1. wat is de massa van het voertuig?
2. Hoeveel zitplaatsen op kenteken?
3. Wat zijn de voorzieningen in de bus? (Toilet enz. enz.)

en heb je nog wat meer foto´s van binnen en buitenkant? ik zag maar 4 foto´s.

• Michel Hoffstaetter
30 aug 2016 16:48

Super bedankt Joey het is inderdaad een mooie goeie bus heb er al tijd plezier van en verkopen is echt tegen me zin maar wegens omstandigheden kan ik niet anders

30 aug 2016 13:47

Mooi ding! Heb hem ook even op de 508/608 facebook groep gezet.

www.facebook.com/groups/mercedesbenz508608campers/?fref=nf

Tijd voor maken pagina: 0.285 seconden
­