­

Antwoord: Mercedes 508 camper - dakschade

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Mercedes 508 camper - dakschade

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• D. Jonker
29 sep 2016 13:26

Alex, helder. Ik neem aan dat de verzekering rekening heeft gehouden met iets meer dan alleen cosmetische schade. Dat zou kunnen verklaren waarom ze de binnenbekleding en bovenkastjes willen demonteren.

• T.J. Hoekstra
28 sep 2016 15:12

Goh, dat is een sneue zaak. Bus ziet er op de foto's nog heel net uit. Zo zie je maar weer, een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik zal die van mij ook alvast qua hoogte opmeten, incl. zwaailichten.
Succes met de verkoop!

• Alex Gielis
28 sep 2016 14:30

Duko,

Bedankt voor de info, maar dan haak ik af. 3400 kg op B is geen optie voor mij. en ik vermoed dat de schade dieper zit dan alleen het dak.

voor meer info mbt de schade schrijf je me maar een PB.

• D. Jonker
28 sep 2016 11:56

Hallo Alex,

Iemand die de bus mee had heeft een te laag viaduct meegepakt, zwaailichten en dakluiken staken te hoog.

De bus weegt op kenteken 3400kg, rijbewijs b dus.

De schadehersteller heeft met de schadetaxatie rekening gehouden met (deels) verwijderen van het interieur. Ik ben geen deskundige maar het zou kunnen dat het ook van buitenaf kan.

Groet
Duko

• Alex Gielis
28 sep 2016 09:06

Heer Jonker :D

Ik heb een paar vraagjes.
1. Wat is er gebeurd dat je deze schade hebt gekregen? (Dit om een inschatting van eventueel andere schaden te kunnen maken)
2. Wat voor rijbewijs en wat weegt hij op kenteken?

3. Waarom moet je het interieur verwijderen, op de foto ziet de schade er uit alsof het ook van buiten terug te trekken is met las-punten.

Tijd voor maken pagina: 0.296 seconden
­