­

Antwoord: Mb 407

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Mb 407

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• F.J.H. van der Linden
14 feb 2017 21:10

Ja! Bel me overdag eens op 0616300046. Groetjes Frank

• Marcel Nieuwland
14 feb 2017 17:27

Hallo, is deze bus nog te koop ?

Gr.,
Marcel

• F.J.H. van der Linden
10 dec 2016 11:06

Wegens een verhuizing staat onze bus te koop. Omdat we daar geen droge stallingsruimte meer hebben.

De bus is er een uit 1980. Ik heb de bus vier jaar geleden gekocht van de tweede eigenaar. Hij is altijd goed verzorgd. Heeft zijn hele leven in een schuur of op een camping gestaan. Bijzonder hard. De vorige eigenaar heeft de 70 pk diesel laten vervangen door een veel stillere en krachtige benzinemotor. Ook een mercedes blok. Met een loodvrije kop en kleppen. Deze ombouw is proffesioneel gedaan door Harrie vd Kraats. De bus lekt niet, verbruikt geen olie en heeft geen rookpluim. De bus wordt blijvend belastingvrij. Dan is het voordelig om de motor op gas te laten lopen. Goede banden,, stuurbekrachtiging. Eenvoudige maar stijlvolle camper inrichting. Allemaal recent aangevracht, nog naar smaak af te werken. Watertanks vervangen, vermaler toilet,
Goede nieuwe accu's. Kleur grijs.
Ik zou zeggen, bij interesse kom kijken! Prijs idee voor deze knapperd met potentie €.7000,00

Tijd voor maken pagina: 0.249 seconden
­