­

Antwoord: Camper Mercedes 608D 1983 104.000 km.

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Camper Mercedes 608D 1983 104.000 km.

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Wg ICT Moderator1
24 jun 2017 20:49

Welkom Jan, en zoals gezegd al je berichtjes zijn weer te lezen :D Wordt lid van de club dan krijg je nog meer info ;)

• Jan Wiebing
24 jun 2017 20:37

Sorry, heb die regel echt over het hoofd gezien.
Junk Post is n.l. van mijn Email account naam en gebruik ik die naam altijd en overal.
Maar hier vanaf nu dus niet meer, tenminste als ik het zo veranderd kan krijgen. lol
Groetjes Jan.
PS - en vooral deurgoan zo !! Bij deze bedankt voor de leuke/mooie info site.
Zit zelf met een MB L207 (ex Hanomag F20) bij de Nomade club, dus lid zijn bij jullie heeft weinig waarde voor mij.

• Wg ICT Moderator1
24 jun 2017 16:58

Ik heb alle Berichten van Junk Post verwijderd. In de Netiquette staat duidelijk vermeld dat we hier onder gebruik van onze reale namen moeten posten. De berichten worden weer terug geplaatst als de Heer Junk Post zijn reale naam in dit Topic en in zijn Avatar gebruikt.

• Alex Gielis
16 jun 2017 10:03

Ik doe het altijd met Paint. Ik kijk hoe groot de JPEG is, in Pixels en verklein deze dan tot een maximale breedte van 511 Pixels. Is even rekenen, maar daar wordt niemand dommer van.

@Pieter,
Paint heeft wel een limit aangaande de grote van bestanden. Ik kan bepaalde foto´s niet verkleinen in Paint omdat deze een te hoge resolutie hebben.

• Jan Wiebing
16 jun 2017 02:27

Met Paint kan wel, maar je geeft een formaat op en moet maar zien hoeveel Kb's de file wordt. Bij BDsizer geef je gelijk het max. aantal Kb's op.

• P.J. Bottema
15 jun 2017 22:36

Het kan toch gewoon met paint, dat heeft iedereen ( met Windows dan).

Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Tijd voor maken pagina: 0.337 seconden
­