­

Antwoord: Trommelrem revisie set

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Trommelrem revisie set

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• P.J. Bottema
10 jun 2018 15:11

je zou ook eens kunnen informeren bij de onderdelen voorziening van onze eigen club voor ( nieuwe) onderdelen.

• R.P.M. van Leeuwen
10 jun 2018 10:02

Hallo , ook ik heb een l608d uit 1975 , en 3 jaar geleden veel moeten vernieuwen , van beide assen , mbt de remmen.

Alles is nog leverbaar , wel op bestelling, dus even naar de automaterialen zaak en met een volle tas naar buitenlopen kun je vergeten.
Bv slangen heb ik na laten maken bij remkaflex in alkmaar, Sommige remcilinders en afdichtingen heb ik besteld bij cartal /rijsbergen.maar ook bij mercedes bepaalde delen moeten bestellen.
Online is het ook te krijgen , maar ook daar lange levertijd.
Prijsverschil is er wel ,de cilinders waren naderhand toch goedkoper te vinden online, maar ik had het toen nodig....
Letop!

Hoofdrem cilinder is anders van diameter van binnen dan van bv een 508 , er zit een type plaatje op , neem die gegevens aub serieus. .

Er zijn firma s die alleen remdelen leveren., en sommige alleen truck en trailer parts , daar vindt je het meeste nog.

effe bestaat niet het is een aardige klus,

Hier even een tip waar je zou kunnen kijken en kopen , maar ook de part nummers zou kunnen gebruiken in je speurtocht in nederland.

deze site is voor de dudo .s

www.basiscampberlin-onlineshop.de/Bremsanlage_1

Een compleet revisie set bestaat eigenlijk voor geen enkel voertuig, simpel omdat het uit te veel delen bestaat. ,ik raadt je wel aan , om bv nieuw montage materiaal te gebruiken waar je de schoenen mee monteerd.Ik heb wel eens bij oude autos gezien dat bv een ankerplaatpennetje brak door roest , en dan een chaos aantreft in de trommel.

Succes! mvgrt Rene

• P.J. Bottema
09 jun 2018 20:42

Hallo Siger
Wat heb je exact nodig? Revisieset voor een trommelrem is niet iets wat je zo kunt kopen.

• Siger askes
09 jun 2018 19:42

Goedenavond
Ik heb een l608d van 1975
En heb een revisie set nodig voor de trommelremmen van de voor as.
Wie weet waar ik die kan bestellen?
Mvg siger

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden
­