­

Antwoord: OM 617 motor aangeboden

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: OM 617 motor aangeboden

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Otto van Rooy
12 aug 2018 16:36

Hier bijgevoegd foto van gloeibougies en serie-verbindingen, zoals volgens mij toegepast tot 1981. Prijs is EUR 1500, incl. verrijdbaar frame ten behoeve van gemakkelijker transport. Vriendelijke groet, Otto van Rooy

Bijlagen:
  • Otto van Rooy
12 aug 2018 12:38

Beste Alex,

Het type voorgloeisysteem is met in serie geplaatste gloeibougies en weerstandrails, dat volgens mij tot 1981 is toegepast. Blok is dus uit die periode, maar, zoals aangegeven, nadien helemaal gereviseerd. Prijs is EUR 1500, incl. verrijdbaar houten frame waarop het blok gemonteerd is, zodat transport eenvoudiger wordt. Vriendelijke groet, Otto

• Alex den Braver
11 aug 2018 21:05

Hallo Otto,

Zitten er aan de buitenkant van het blok zigzag gloei elementen ? Of is het een nieuwer blok. Zal ook uit het motornummer te halen zijn. Ik zoek eigenlijk het nieuwere type.

Wat vraag je voor de motor ?

groet Alex

• Otto van Rooy
21 jul 2018 13:34

OM617 Mercedes motor te koop. 5 cylinder, 3 liter. Sinds volledige revisie 100.000 km gelopen. Garantiebewijs van revisie beschikbaar. Motornummer 617.910-10-016650. Bodem carterpan iets aangepast in verband met eerdere montage op Land Rover.

Bijlage niet gevonden

Tijd voor maken pagina: 0.329 seconden
­