­

Antwoord: rosenbauer pomp /haspel aangeboden.

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: rosenbauer pomp /haspel aangeboden.

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
09 sep 2018 13:51

Alex lengte over alles , 90 cm , lengte haspel deel 68 cm , breedte 45 cm . Hopelijk heb je wat aan deze info.
Mvgrt Rene

• R.P.M. van Leeuwen
09 sep 2018 12:12

Alex,
ik meet m vanmiddag even op . De verbinding /aansluiting zit aan de zijkant van de haspel dat is een zgn lassok .Daar kun je dus een pijpje aan lassen ,of er af fitten en wat nieuws op maken

Ik heb wel contact met een geintesseerde en een afhaal afspraak is gaande , maar of dat ook doorgaat moet je altijd maar afwachten.

Op de foto zie je rechts van de rode blokeer handel de aansluiting zitten zoals dat in de brandweer uitrusting zat. Bij mij zat er een slang over heen. Het was een knie sstuk/haaksbochtje, maar ik kreeg het niet los in de betimmering dus heb ik het doorgezaagd.
Aan de andere zijde is aansluiting voor de slinger die heb ik nog.
Ik dacht aan 100,- ,dat is wat er ook voor geboden is. Ik stuur je wel even een personelijk bericht met mn numer dat communiceerd wat makkelijker.
Mvgrt Rene

Bijlagen:
  • Alex den Braver
08 sep 2018 10:48

Ik heb wel belangstelling voor de haspel. Hoe groot is deze ? Zit er een soort koppeling tussen de stilstaande slang en de draaiende haspel ?

Wat vraag je er voor ?

• R.P.M. van Leeuwen
08 sep 2018 10:15

Wegens ruimte gebrek aangeboden ;

Rosenbauer pomp 65000 , 297 draaiuren , staat enige tijd stil, dus opknappen of voor decoratie.

Rosenbauer slang haspel met veel meters slang erop , leuk voor de tuin, en de slinger zit er bij!

Brandslang , rode , 2 koppellingen storz.

2 x aandrijfassen , van pto naar achter ..

prijs in overleg, alles in 1 keer of losse delen te koop . ,neem een zware aanhanger oid mee , en een garage kraan , want tillen gaat niet (ik heb het met een geleende garage kraan mn schuur in gekregen) mvgrt Rene

Tijd voor maken pagina: 0.237 seconden
­