­

Antwoord: project - gele MB406D, belastingvrij!

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: project - gele MB406D, belastingvrij!

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Sanne van Delft
27 nov 2018 10:21

in het amsterdams westelijk havengebied, net binnen de ring bij afslagen s101 en s102.

• henk machielse
26 nov 2018 17:58

beste Sanne, waar in nederland staat de bus.

• Rob Wijnands
17 nov 2018 08:12

Hallo mijn naam is Rob Wijnands werk als activiteiten begeleider bij Kr8tig in Weert, wij hebben verschillende afdelingen waaronder een autowerkplaats waar jongeren met afstand tot de arbeidsmarkt opgeleid kunnen worden tot automonteur deze Mercedes lijkt me een mooi project voor hun, groetjes Rob Wijnands tel 0619562324

• Rob Van der Wielen
17 nov 2018 08:10

Hallo, welke lengte is jouw bus, en welke dak hoogte? Groeten

17 nov 2018 03:58

is het 500,00 of 5000,00 op zich intresse naast mn 407D

• Sanne van Delft
16 nov 2018 14:05

in de aanbieding: mijn gele mercedes 406 uit 1971 (blauw kenteken, camper, belastingvrij). jarenlang met veel plezier mee rondgereisd maar vanaf t voorjaar geen plek meer voor parkeer & sleutelen : ( heeft aandacht nodig - ruilmotor staat er bv nog naast - maar is belastingvrij!! en blijft dat. cabine heeft schuifdeuren (heerlijk op zomerse landweggetjes), rolluik aan de achterkant. komt met n boel onderdelen, plaatwerk, isolatiespul (meer dan nodig, bus is grotendeels geïsoleerd), fiets- & reservewieldrager, omvormer, houtkachel, bedbank, enz. sleutelplek & hulp & gereedschap zijn nu nog voorhanden, idien gewenst. vraagrpijs € 500 en daarover valt te praten, ik heb binnenkort geen plaats meer en zou graag n nieuw thuis voor dit prachtige huis op wielen vinden!

Tijd voor maken pagina: 0.233 seconden
­