­

Antwoord: Mercedes-Benz 814D 1993 13.000km

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Mercedes-Benz 814D 1993 13.000km

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

24 feb 2019 17:24

Probleem is dat ik naar een eiland ga en daar is het wat lastiger kamperen:), thanks in ieder geval voor de tip. Afmaken en opslaan in de stalling is zeker nog een optie hoor!

• Alex Gielis
24 feb 2019 11:46

Tarik,

Een tip van een emigrant :D Vraag aan je ouders of zij hem op hun naam willen zetten en neem hem mee naar je "tijdelijke" woonadres, natuurlijk alleen als dat mogelijk is. De belasting doet niet moeilijk met een adress in het buitenland, die nemen dan het tarief voor Zuid-Holland. Ik had echter problemen met de verzekering.

23 feb 2019 23:21

Hartverwarmende berichten. Eerlijk moet ik ook bekennen dat ik hem niet graag weg doe maar mijn partner vond er ook wat van. Gelukkig konden we wel afspreken dat als de de auto verkocht wordt deze naar een liefhebber gaat. Zodoende alleen op het forum te koop aangeboden. Daarnaast gelukkig ook afgesproken dat die niet weg moet koste wat het kost. Zoals ik eerder zei stallen is zeker een goede optie en wie weet gebeurd dat ook.

En wie weet ik neem ik even twee weken vrij nu het wat warmer wordt en maak ik hem af:)

• Wg ICT Moderator2
23 feb 2019 22:58

Beste Tarik

De gewenste wijziging heb ik gemaakt voor je. kijk je het even na en als het niet goed is => even een pb naar me :-)

Tip.
Mocht jij je bedenken ( en dat hoop ik voor je) de advertentie is sneller onzichtbaar gemaakt dan je met de ogen kan knipperen. .
En blijf lid hé :-)

Met vriendelijke groet
Moderator2

• R.J.G.M. Spruit
23 feb 2019 22:54

Hoi Tarik

Idem had ik ook al via een pb aan je gemailt
Werkelijk geheel eens met Gerard.
Ik vrees echt dat jullie spijt krijgen als je hem nu verkoopt.
Zet hem op blokken wielen vrij van de grond, droog en ingevette rubbers. Ruitenwisser eraf en in een hoesje wegleggen.
Volle tanks diesel. als het een diesel is.
Kom je terug kan je er zo mee weg
En schors hem, je kan tegenwoordig via internet ook langer geschorst houden.

Ik wil geen groepsdruk op je leggen. Dus overweeg dit even.
Heel veel wijsheid met je besluit.
Groeten
René

• Gerard
23 feb 2019 22:47

.. Wat zonde... als ik jullie was zou ik hem, als het maar een beetje past in jullie toekomstplannen, proberen vast te houden. Zo'n bus tref je nooit meer, zeker niet in zo'n puike conditie als waarin jullie hem hebben gebracht.
Maar wie weet, vind je bus wel een heel gelukkige nieuwe eigenaar die precies bij de bus past. Want hij hoort natuurlijk wel te rijden.. Jullie bus zou zich maar vervelen, al die jaren in opslag. Succes met (misschien toch weer) wikken en wegen! En met de komende spannende tijden natuurlijk!

Tijd voor maken pagina: 0.277 seconden
­