­

Antwoord: Mercedes kampeerauto 307D te koop

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Mercedes kampeerauto 307D te koop

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Evelyne Loman
09 mei 2019 16:01

o ...oeps ..en hij is van 1980 zie ik net...dus volgend jaar oldtimer

• Evelyne Loman
09 mei 2019 15:09

Sorry daar ben ik weer, laat hem toch keuren anders krijg ik hem niet verkocht is het advies en ben ik bang.
Zou je dit nog 1 keer graag willen aanpassen? verwacht hem volgende week gekeurd terug dus.
vriendelijke groet,
Evelyne Loman

• R.J.G.M. Spruit
08 mei 2019 20:50

Hallo Evelyne

Het is na deze afkeur af te raden om er de weg mee op te gaan ook al heb je nog kalenderdagen APK staan.
Mogelijk heb je nog een periode tot de definitive afloop van je apk periode, maar daar kan je alleen mee naar en van een garage rijden.

Ieder voertuig moet ten alle tijde aan deze APK eisen voldoen en anders mag je er niet mee deelnemen aan het verkeer tenzij je onderweg bent naar een reparatie afspraak of een apk keuring afspraak, en dat dan via de kortste weg er heen en terug.

Een eventuele verzekeraar kan dan ook erg lastig worden indien er iets gebeurd en het ongeval of schade ook maar op enigerlei wijze daaraan te relateren is. En dit laatste wordt wel eens uit het oog verloren.
Men rijd doorgaans onder de APK geldigheids mantel op de kalender. Maar de wetgever schrijft hierover echt anders voor. Je krijgt geen bekeuring omdat je zonder APK rijd, dat is ook niet het geval.
Maar je rijdt wel met een gemankeerd voertuig. en daar zit de crux in deze.

Nou is het ook geheel afhankelijk wat de afkeurpunten zijn, als je erg ongelijke remweg hebt hoeft dat zo een grote ramp niet te zijn. Velen weten er hier wel raad op.
ik ben dus erg benieuwd naar je APK afkeurpunten. Wie weet kan je er met weinig kosten er een APK op krijgen, dat verkoopt toch weer anders.

Met vriendelijke groet
René

• W.O. Velthuis
08 mei 2019 20:40

Dat klopt, zonder APK mag je niet rijden. Hij mag nog wel twee maanden met een verlopen APK op de openbare weg staan.

Als je hem schorst mag hij niet op de openbare weg staan.

• Evelyne Loman
08 mei 2019 20:20

Dankjewel! Ook voor de tips. Ik hoor morgen meer over de afkeurpunten.
Heb inmiddels ook op andere websites staan. Ja heb stalling maar mag niet ongekeurd weg weer op nu lijkt mij.

Vriendelijke groet Evelyne

• Wg ICT Moderator2
08 mei 2019 19:28

Hoi Evelyn

Het is weer aangepast voor je.

Verder helpt het als je mogelijk een lijstje kunt weergeven van de apk afkeurpunten, dan kan een koper zich daarop richten.
Eventueel kunnen er ook hier enkele forumleden je van goede adviezen dienen hoe een en ander voor weinig kosten op orde te maken.

Als je hem nog hebt , en de APK is ondertussen verlopen, zet hem dan tijdig geschorst weg als dat gaat.
Anders wordt dat ook een kostbare zaak.

Wens ik je alle succes met de verkoop.
Ment vriendelijke groet
Moderator2

Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden
­