­

Antwoord: Bijlagen alv agenda? Achteras 609 €500,- remtrommels €100,-/st

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Bijlagen alv agenda? Achteras 609 €500,- remtrommels €100,-/st

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Gerard H
10 sep 2022 16:35

Ik zou zeggen, communiceer dan met het bestuur via de formele kanalen als je punten wilt inbrengen. Facebook en dit forum zijn dat niet.

En:

C. Visser schreef : De reden dat het zo moet is dat ik op normale wijze niks kan plaatsen, zie hiervoor de attachments in een van mijn vorige berichten. Ik heb dit gemeld maar het is nog niet opgelost.

Lees dit even, dan weet je dat het niet aan het jouw persoonlijke instellingen of wellicht vermoede beperkingen binnen het forum ligt.

"Het forum ondersteunt geen emoji's of andere niet standaard karakters". En dat is al zo sinds de oorsprong en kan ook niet veranderd worden.

10 sep 2022 16:22

De reden dat het zo moet is dat ik op normale wijze niks kan plaatsen, zie hiervoor de attachments in een van mijn vorige berichten. Ik heb dit gemeld maar het is nog niet opgelost.

Gezien de tijdsdruk, (reageren tot 14 dagen van tevoren = vandaag) heb ik voor deze wijze moeten kiezen omdat ik wel in een eerder door mij aangemaakt draadje kan posten.

• Gerard H
10 sep 2022 16:14

En dan zet je dat hier off topic op het forum? Ik snap de reden niet dat dat zo moet.

• Gerard van Egmond
10 sep 2022 15:31

Maar met die ontbrekende bijlagen heeft C. Visser wel een punt. Ik zie ook niet alle bijlagen bij de agenda.

• E.A. Gielis
10 sep 2022 14:47

fijn voor je kan je weer beginnen :(

10 sep 2022 09:25

Het bestuur heeft toen excuses aangeboden voor het ten onrechte weghalen van dit item door rancuneuze moderators en het bericht weer zichtbaar gemaakt

Tijd voor maken pagina: 0.287 seconden
­