­

Antwoord: Goede autoambulance / autotrailer voor achter de camper 1000 euro

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Goede autoambulance / autotrailer voor achter de camper 1000 euro

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

20 aug 2019 18:58

Voor de mensen die mijn trailer eventueel willen kopen of gebruiken. zolang ik heb nog heb is alles mogelijk..
Je kan hem natuurlijk ook op zijn kant zetten om te stallen. Wij gingen er mee naar Spanje en namen de Yaris mee
voor vervoer aldaar. Ook tijdens hoog seizoen mee naar huis, en dan weer met de Toyota voor het naseizoen terug..naar Spain

• R.J.G.M. Spruit
20 aug 2019 18:45

De massa's waren toch al vermeld ?

De te koop aangeboden aanhanger is leeg 320 kilo
Laadvermogen 980 kilo
Totaal maximale massa van deze aangeboden aanhanger is 1300 kilo.

Alleen de lengte 372cm ( = koppeling tot achterzijde ) en breedte 178cm niet.
En het aantal assen = 2 volgens opgave RDW

Dus bij deze :-)

Groeten
René

• Gerard
20 aug 2019 09:26

E.A. Gielis schreef : Verder altijd intetesant om te weten lengte en breedte van het laadplateau.

en een foto?

• E.A. Gielis
20 aug 2019 02:46

Waarom niet gewoon leeggewicht en max. gewicht vermelden? dan weet iedereen hoeveel er op kan.
Verder altijd intetesant om te weten lengte en breedte van het laadplateau.

• R.P.M. van Leeuwen
19 aug 2019 09:30

Misschien is de vermelding een kleine a segment auto dan op zn plaats? dat zijn bv c1,aygo, alto ,etc ,maar we begrijpen wat er bedoeld wordt toch?
Autos worden steeds zwaarder , maar bv mn golf 2 uit 85,woog maar 850kg , en de audi coupe 5cilinder die ik nog steeds heb uit 1982 weegt 975 kg...voorts is mij wel opgevallen dat de rdw met autos wel raar weegt bij type toelating , vermoedelijk nemen ze een basis uitvoering met de lichtste motor etc....bv mn daily drive een audi 100 avant cd uit 1990 staat op kenteken voor 1250kg ,maar op de weegbrug is dat behoorlijk meer... (1600)Dat is mij al meer opgevallen..Hoedan ook wouter heeft een mooi staatje bijgevoegd hoe het zit.Kortom ik denk dat je weinig autoambulances vindt voor dit bedrag , en ik wens dhr de ridder dan ook veel succes met de verkoop dat gaat wel lukken! Het is dat ik stallingsproblemen heb anders had ik het zeker gedaan.

Succes met de verkoop nogmaals , mvgrt Rene

• W.O. Velthuis
18 aug 2019 20:16

Massa rijklaar is inclusief bestuurder en (bijna) volle tank.

www.rdw.nl/particulier/voertuigen/auto/h...geven-massa-rijklaar

Tijd voor maken pagina: 0.262 seconden
­