­

Antwoord: Veiligheidsgordel gerelateerd spul

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Veiligheidsgordel gerelateerd spul

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Jan-Wijbrand Kolman
04 feb 2022 15:50

De rest is weg inmiddels. Onderwerp mag op slot.

• Jan-Wijbrand Kolman
12 sep 2021 20:19

Ben helaas niet bij het treffen. Als je me in een PM beschrijft welke boutjes je nodig hebt, verzamel ik het zo veel mogelijk bij elkaar uit deze "voorraad" en stuur ik ze op! Fijn dat er nog iets bruikbaars voor iemand tussen zit!

• P.J. Bottema
12 sep 2021 20:17

Zo'n zakje met bouten en moeren. Mocht je naar het treffen komen dan graag een zakje. Ik heb bij campersalon toendertijd twee extra lange gordels gekocht en daar zaten verkeerde zakjes bij. Ik heb me wel gered maar zo,n zakje zou ik wel op prijs stellen.

• Jan-Wijbrand Kolman
12 sep 2021 17:31

Even een tikkie omhoog geven. Spullen beginnen eigenlijk in de weg te liggen. Weggooien is zonde. Wie kan het gebruiken? Vraagprijs: symbolisch of beter nog: een gift naar eigen inzicht aan stichting "Gered Gereedschap".

• Jan-Wijbrand Kolman
09 jun 2020 22:18

Alle spullen zijn er nog, dus als je iets kunt gebruiken hoor ik het graag!

• S. Trienes
09 jun 2020 14:41

Beste Jan Wijbrand,

Ik heb interesse in je driepuntsgordel. Van de gordel aan de bestuurderskant is de veer eruit gesprongen en het lijkt alsof dit dezelfde gordel is. Ik ga morgen even kijken of het inderdaad dezelfde is (ik heb een 609 uit 1991). Dus mocht de gordel nog te koop zijn dan hoor ik het graag.

Mvg,

Stijn

Tijd voor maken pagina: 0.281 seconden
­