­

Antwoord: Loods 120m2 te Amsterdam

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Loods 120m2 te Amsterdam

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Gerard H
06 nov 2020 19:58

Helder. Inderdaad een bijzonder object. Als er continuïteit in die locatie zit zou je er een mooi soort van clubhuis annex sleutellocatie voor dubbelluchters van kunnen maken. Mits er belangstelling is natuurlijk. 120 m2 lijkt me goed voor drie, misschien vier bussen, als je nog een redelijke sleutelruimte over wilt houden. Succes met het project in ieder geval.

05 nov 2020 22:46

Hi Gerard,

Ik ben onvolledig geweest. De loods waar het in eerste instantie om ging bevond zich in Zaandam (Mauritsstraat 8 ).

De vrienden die ik ken huren overigens een ruimte op een andere locatie.

Je hebt gelijk dat mijn informatie behoorlijk onvolledig is doordat ik de locatie in eerste instantie niet kende en bovendien niet gezien heb. Wellicht is dit ook te wijten aan de manier waarop ik dit aan gevlogen (dwz eerst hier om belangstellenden vragen alvorens goed geïnformeerd te zijn).

Hoe dan ook. Ik probeer niemand te misleiden of onwerkelijkheden te verkopen. Ben alleen zoekende naar werkplaats met mede enthousiastelingen.

Hoop dat dit eea iets duidelijker maakt en overtuigd van mijn bonafide en oprechte intenties.

• Gerard H
05 nov 2020 22:32

Hallo Frits Margreet, Je verhaal klinkt me wat vreemd in de oren, je claimt wel dat het wel betrouwbare verhuurder betreft, maar verder is er geen enkele informatie behalve dan de onwaarschijnlijk lage huurprijs. Zelfs geen algemene details die je via jouw tipgever die daar een 508D daar heeft staan toch zou kunnen weten. Ik heb overigens geen interesse hoor, heb een gelukkig eigen stallings- en sleutelplek van -inmiddels- 66 m2 :)

05 nov 2020 21:51

Beste Gerard,

Het klopt dat deze huurprijs onwaarschijnlijk laag is. Het komt mij voor dat dit een verhuurder is die doorgaans betrekkelijk goedkope objecten verhuurt.
Wat dit betekent voor de kenmerken/locatie/staat van het object is mij niet bekend.
De verhuurder beschouw ik overigens wel als betrouwbaar. Ik heb dit contact gekregen van vrienden die reeds geruime tijd huren bij de aanbieder (de een voor stalling en onderhoud aan zijn MB 508d, de ander voor de stalling en onderhoud van uiteenlopende voertuigen).

Zoals eerder gemeld nam ik mij voor bij interesse op basis van de gezamenlijke interesse contact te zoeken met de verhuurder. Dit wil ik op basis van de reacties via PM nog altijd doen.

Mocht jij in tweede instantie meer willen weten sta ik je ook nog graag te woord.

• T. Witteman
05 nov 2020 21:45

Het kwam niet voort uit achterdocht voor dit forum hoor! Ik bedoelde dat ik gewoon niet graag mijn naam traceerbaar maak op internet (ik heb ook geen social media). Niks met Dubbellucht te maken :)
Maar dankjewel!

05 nov 2020 21:44

Goedenavond allen,

Ik wil mij excuseren voor het feit dat ik mij na zo een lange tijd pas weer meld. Dit is geen porum en onfatsoenlijk en verdient een verklaring.

Tot mijn spijt heb ik recent te kampen gekregen met ernstige rugklachten in de vorm van een hernia. Dit heeft mij er van weerhouden om aandacht te geven aan het kleppie dat ik nota bene zelf heb geopend.

Ik zal in een volgend bericht op de reactie reageren. Bovendien zal al ik de PMs zsm beantwoorden.

Andermaal oprechte excuses en hoop op begrip.

Tot slot: mijn zoektocht naar een loods blijft onveranderd en actueel.

Grt, Pim

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden
­