­

Antwoord: Mercedes L613D 1985

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Mercedes L613D 1985

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• J.P. Hiemstra
24 feb 2022 21:02

Ik kan het eerste bericht niet aanpassen,

Maar we gaan weer een poging wagen ;)
Wederom omdat we een leuke opvolger hebben gezien!

link.marktplaats.nl/m1813628147

Deze keer met een iets realistischere vraagprijs van 17500€ ;) Voor de clubleden die zoeken, kom met een leuk voorstel! We zoeken een liefhebber

• J.P. Hiemstra
03 jan 2021 18:05

Cock van der Kaaij schreef : Dag Jelte,

Zo iets dan? Geen dubbele cabine, maar je kan wel achterin zitten en hebt goed uitzicht.

Wij zitten met een soortgelijk probleem. Eigenlijk willen we een andere camper, en eigenlijk bevalt deze nog heel goed.

Is 4x4, voldoet goed in de Sahara, maar ook op IJsland. In 2020 naar Noorderlicht geweest. Min 25 gaat ook prima. Geen wegenbelasting. Gaat nooit stuk. Kortom: zij is misschien te koop. Moet nog wel met m'n vrouw overleggen...

Zit wel eens te denken aan camperdelen. Meerdere eigenaren/gebruikers die gezamenlijk (dus elkaar afwisselend) bijvoorbeeld een reis naar Wladiwostock doen. Of Alaska-Vuurland. Wij houden niet van convooirijden.

Zomaar wat gedachten op deze 2e januari.

Groet, Cock.

Mooi ding!! ;) Wat voor camper zouden jullie dan zoeken?
Ik dacht aan een dubbele cabine vanwege de mogelijke gezinsuitbreiding (in de toekomst).. dan hoeft ie 'nooit' meer weg ;) Maarja.. de wooncabine is wel ruimer zo..

We vinden het altijd leuk om eens op de koffie te komen en reis én autoervaringen te delen ;)

R.P.M. van Leeuwen schreef : Zoiets?
Geweldig apparaat , en dol op water zo te zien :)

Ik zit soms ook weg te dromen om z on rundhauber te kopen , ze zijn terug te keuren tot 7500kg...en dat kan dan wel bereden worden met c1 ...Maar nu maar eens dat c1 ook echt halen , al een jaar theorie op zak , maar tot 2 x aan toe door overheidsmaatregelen het examen praktijk afgezegd...nou in februari dan misschien?

Succes met je verkoop van je prachtige dudo,en hopelijk vindt je een goede rundhauber ,aanbod met werk is er voldoende zag ik wel.
Mvgrt Rene

Prachtig ja.. bekend filmpje :)
Ik ben erg blij met m'n C rijbewijs.. bewust gekozen om voor groot te gaan toendertijd, droom nog altijd wel van die schoolbus ;) Maar heb tijdens onze reis wel gemerkt dat we het meest genoten van de 'onbegaanbare' plekken.. vandaar de 4x4 wens.

Veel succes met je examen.. hopelijk kan het weer allemaal..

Alex Gielis schreef : Ik zag vandaag nog een 711 bij ons rijden, maar man man wat rookte dat ding blauw. Ik ben zelf aan het kijken naar een O302, vrouwtje is wel gecharmeerd van de O302, maar......

Reed zeker op blauwe diesel ;) Die is ook prachtig ja.. Altijd groot blijven dromen, dan neem je ook grote stappen naar die droom!

• Alex Gielis
03 jan 2021 13:02

Ik zag vandaag nog een 711 bij ons rijden, maar man man wat rookte dat ding blauw. Ik ben zelf aan het kijken naar een O302, vrouwtje is wel gecharmeerd van de O302, maar......

• R.P.M. van Leeuwen
03 jan 2021 12:29

Zoiets?

Geweldig apparaat , en dol op water zo te zien :)

Ik zit soms ook weg te dromen om z on rundhauber te kopen , ze zijn terug te keuren tot 7500kg...en dat kan dan wel bereden worden met c1 ...Maar nu maar eens dat c1 ook echt halen , al een jaar theorie op zak , maar tot 2 x aan toe door overheidsmaatregelen het examen praktijk afgezegd...nou in februari dan misschien?

Succes met je verkoop van je prachtige dudo,en hopelijk vindt je een goede rundhauber ,aanbod met werk is er voldoende zag ik wel.
Mvgrt Rene

• Cock van der Kaaij
02 jan 2021 22:09

Dag Jelte,

Zo iets dan? Geen dubbele cabine, maar je kan wel achterin zitten en hebt goed uitzicht.

Wij zitten met een soortgelijk probleem. Eigenlijk willen we een andere camper, en eigenlijk bevalt deze nog heel goed.

Is 4x4, voldoet goed in de Sahara, maar ook op IJsland. In 2020 naar Noorderlicht geweest. Min 25 gaat ook prima. Geen wegenbelasting. Gaat nooit stuk. Kortom: zij is misschien te koop. Moet nog wel met m'n vrouw overleggen...

Zit wel eens te denken aan camperdelen. Meerdere eigenaren/gebruikers die gezamenlijk (dus elkaar afwisselend) bijvoorbeeld een reis naar Wladiwostock doen. Of Alaska-Vuurland. Wij houden niet van convooirijden.

Zomaar wat gedachten op deze 2e januari.

Groet, Cock.

Bijlagen:
  • J.P. Hiemstra
25 dec 2020 21:58

Zoeits ja.. maar dan een bakje achterop wat qua sfeer ook past bij de voorkant ;)

Tijd voor maken pagina: 0.274 seconden
­