­

Antwoord: Te koop 2x 2 zits bankje met gordels

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Te koop 2x 2 zits bankje met gordels

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• P Swarts
08 mei 2021 20:17

Zo,n Fiat bankje past overal in, er is inmiddels 1 verkocht , die met neerklapbare leuning is er nog.
www.marktplaats.nl/plaats/m1666152006/vi...viousPage=mympSeller

vr gr Peter

• P.F.L. Stevens
03 mei 2021 19:11

Hoi Peter,

Ik ben pas net vers op het dubbellucht forum aan de slag gegaan, en was op zoek naar een tweezitter voor mijn mercedes 407 die we net vorige maand hebben aangeschaft. Ik was me al suf aan het zoeken naar een mercedes tweezitter bank, maar kwam jou post tegen met de ducato stoelen op frame. Mijn vraag is echter: past zoiets wel in een goeie ouwe mercedes uit 1980? Misschien moet ik maar eerst eens even beginnen de dimensies in mijn bus op te meten :-) Groetjes, patrick

• P de Wit
07 apr 2021 15:50

volgens onze weegschaal 27 kg per stuk

• J.J.G.P. van den Hoogen
07 apr 2021 15:16

Wat is het gewicht van deze bankjes?

• P de Wit
06 apr 2021 19:55

Dhr van Ruitenbeek reageert nergens op, niet op berichten hier en niet op persoonlijke berichten.
Ik heb de bankjes nu een week of drie gereserveerd gehad maar ik gooi ze nu maar opnieuw in de verkoop.
Dus wie ze kopen wil en dan ook echt ophaalt stuur maar een PB

• P de Wit
12 mrt 2021 20:14

Dan reserveer ik ze voor u, als het goed is heeft u mijn tel nummer per pb ontvangen, als ik niet opneem spreek dan even iets in aub dan bel ik terug

Tijd voor maken pagina: 0.335 seconden
­