­

Antwoord: Banden en velgen Matador Variant All weather

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Banden en velgen Matador Variant All weather

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.D.H. Oostdam
08 nov 2021 17:05

Verkocht!

Groet Ron

• R.D.H. Oostdam
09 aug 2021 00:19

up

Kan ze meenemen naar het najaarsweekend

Groet Ron

• J.W. van der Knaap
28 jun 2021 18:02

Een kleine update voor eventuele meelezers hier.....

We hebben uitgebreid telefonisch contact gehad en daaruit bleek dat de aangeboden wielen een totale breedte hebben van ongeveer 46 centimeter. Dat is dan in opstelling, zoals ze op de achteras in dubbellucht gemonteerd zijn.
Een origineel setje 4.5" velgen met 6.5x16 banden op een dudo uit "77, komt op 33 centimeter breedte uit. Dat scheelt dus maar liefst 13 centimeter, gedeeld door twee, is een extra breedte van 6.5 centimeter aan elke kant. Dat past dus niet in de wielkast van een dudo, helaas.

Ron, bedankt voor je moeite en je tijd. :) :)

• R.D.H. Oostdam
28 jun 2021 17:06

Ze zijn inderdaad 6" (of 6J) breed.
Ik zal ff opzetten en meten.

Groet Ron

• J.W. van der Knaap
28 jun 2021 17:03

In levenden lijve passen op de bus zou het mooiste zijn, maar helaas staat de bus op bokken, zonder wielen en zonder apk..... Hij wordt na 16 jaar stilstand weer tot leven gewekt..... :lol: :lol: Als hij kon rijden, zou ik naar je toe komen, maar helaas..... (ik kom uit de omgeving van Brielle, dus dat is best te doen)

Wat mooi zou zijn, is als je even twee wielen tegen elkaar kunt zetten zoals ze normaal achter gemonteerd zijn en dan de totale breedte kunt meten. Dan heb ik met wat rekenwerk een indicatie of het uberhaupt zou kunnen passen.
Ik gok er een beetje op dat jouw velgen 6" breed zijn, maar de ET waarde ken ik niet en lees ik verschillende berichten over, vandaar die totale breedte met velgen tegen elkaar.

Ik zal je even een appje sturen straks, dat communiceert wat makkelijker.... :)

• R.D.H. Oostdam
28 jun 2021 17:00

Conische gaten; check
18mm; check
161mm; check
ET waarde zou ik toch vd velg moeten kunnen aflezen? (is in ieder geval 22cm van buitenzijde velg, tot aan binnenzijde velg/naaf)

Groet Ron

PS als je er maar 4 wilt kopen, kan dat ook

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden
­