­

Antwoord: Gezocht: rubber versnellingspook, dashboardvak en microfoon voor 408 exbrandweer

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht: rubber versnellingspook, dashboardvak en microfoon voor 408 exbrandweer

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• P.J. Bottema
27 feb 2022 14:23

Het originele nummer. A3092680196 Even google raadplegen en bestellen :)

• M. Zwolsman
27 feb 2022 10:34

De WGO heeft niet alle rubbers meer op voorraad. Het ligt er gewoon aan of er een bus met dit onderdeel geleverd is.
Misschien kun je een pookrubber laten maken bij een fablab en of heeft Mercedes het nog liggen op de plank.

• T. Neijnens
21 feb 2022 21:20

Bedankt voor de reactie Gerard, ik heb contact opgenomen met de WGO. Aangezien het voor mij flink uit de richting is en ze niks opsturen, zou het fijner zijn als iemand (dichterbij) er een heeft of die zou kunnen opsturen. Maar het is altijd goed om meerdere opties te hebben dus we zullen zien.

• T. Neijnens
21 feb 2022 21:16

Bedankt voor je reactie F.R., ik heb je een PB gestuurd

• F.R. Buning
21 feb 2022 20:34

Hallo Thomas,ik kan je deze leveren.

Bijlagen:
  • Gerard H
20 feb 2022 19:00

hallo Thomas, die microfoon lijkt me op het eerste gezicht niet defect, alleen de bedrading is gaar zo te zien. plugje en kringelkabel zijn vast nog wel nieuw verkrijgbaar. Microfoons van deze generatie gaan eigenlijk nooit stuk. Maar alles kan uiteindelijk stuk gaan, dat wel natuurlijk....
Dat rubber is (was in ieder geval) verkrijgbaar via de WGO, en mogelijk je handschoenkastbinnenwerk ook wel. Die hoort natuurlijk niet echt 'uitneembaar' te zijn.

Tijd voor maken pagina: 0.319 seconden
­