­

Antwoord: Mercedes 508D banden op velg

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Mercedes 508D banden op velg

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• M. Zwolsman
06 apr 2022 20:40

Tj. Hoekstra schreef : We hebben soortgelijke banden in het verleden wel eens op een oud type land rover gehad. Goed voor in het terrein, slecht voor op de weg. Wegcontact is veel minder door het type profiel, tevens maken ze behoorlijk veel lawaai.

Klopt helemaal. En wat wil je met maar 2 banden die je beter niet op je vooras kunt hebben?

• R.P.M. van Leeuwen
02 apr 2022 16:38

Dit zijn toch banden uit voormalig nato stock? dus voor leger voertuigen zoals jeeps , dat zie je aan het draagvermogen. Die maat komt namelijk veel voor op leger materiaal. Die dot codes zitten niet altijd op nato spul. Er zit een groot handel (VRAKKING) in deze banden , zijn trouwens niet heel goedkoop nieuw...Of je er wat onder een bus aan hebt? ik denk onder een 406 oid wel zal gaan , maar of het geluid gaat bevallen? onder een 608 zit 112/117 draagvermogen code/klasse, dus te licht helaas.
Succes met verkoop ,ik zie geen droogte scheuren dus ze lijken me nog bruikbaar ,maar niet duidelijk of dit nu voor tube type is of tubeless...

Mvgrt Rene

• Tj. Hoekstra
02 apr 2022 15:26

We hebben soortgelijke banden in het verleden wel eens op een oud type land rover gehad. Goed voor in het terrein, slecht voor op de weg. Wegcontact is veel minder door het type profiel, tevens maken ze behoorlijk veel lawaai.

• H.P. de Jong
02 apr 2022 14:16

Op de foto,s zijn de dot code s helemaal verdwenen. Op de linker is nog een vaag 3 cijferig nummer in een ovaaltje te zien 442. 3 cijferig is een oude code

Vriendelijke groet, Hans Peter

• H.P. de Jong
02 apr 2022 14:15

Weggehaald dubbel bericht

• Gerard H
02 apr 2022 10:46

Goed gezien, Tjerk. Voor mij zijn het duidelijk coverbanden. Meende dat het in NL verboden was voor personenauto's, maar dat lijkt toch niet zo te zijn. Het lijkt me niet echt aan te raden voor als je lange snelwegtrajecten overweegt te gaan rijden. De bijgeleverde velgen zien er overigens patent uit.

Tijd voor maken pagina: 0.269 seconden
­