­

Antwoord: Banden en velgen 407D

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Banden en velgen 407D

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• M. Gross
11 mei 2022 19:46

Bedankt voor de reacties.

Excuus dat ik mij zo laat opnieuw meld. Ben niet een ontzettende computeraar ;)

Inmiddels zijn de banden verkocht. Gelukkig had ik een tweede set velgen en was ik niet te lang een tiny house.

Mvg, Miro

• H.P. de Jong
06 mei 2022 22:31

Hallo,

De banden zijn in mijn ogen de belangrijkste onderdelen van een auto.

Gaat er iets mis met de banden of je auto raakt het contact met de weg kwijt, dan heb je meestal een serieus probleem.
Al was het maar dat je, als je geluk hebt gehad, naar huis moet lopen.

Vanaf 2000 is een viercijferige productieweekvermelding in de dot code verplicht, aan het eind van de die code.
3816 betekent dan dat de band in week 38 van 2016 is gemaakt.

in het algemeen wordt een oude band als minder veilig beschouwd, omdat het rubber in de loop der jren verhard
Die verouderigsperiode wordt meestal op 6 jaar gezet voor winterbanden, voor andere banden na zo n 10 jaar

Dus het is niet zo raar dat ernaar gevraagd wordt, maar wel vreemd dat die code, die duidelijk op de band staat, niet even gedeeld wordt.

Met vriendelijke groet, Hans Peter

• R.P.M. van Leeuwen
03 mei 2022 22:22

GT radial , type supertraveler 668... 6,5 x 16 tubeless
www.gtradial.com/gtradial/netherlands/ti...Pattern000194&flag=3

Klik op maat overzicht en je ziet dat alleen deze maat geleverd wordt en de loadindex,profiel diepte nieuw, ,op eu klikken en je ziet het banden label...
dot code/leeftijd zou de adverteerder nog op terug komen. ..er staat een telefoon nummer bij dus effe bellen en je weet meer?

Ben wel benieuwd wat voor velgen /maat er dan wel onder komt,leuke opbouw! succes met de verkoop van het banden set!

Mvgrt Rene

• M. Zwolsman
03 mei 2022 19:24

grappige foto's
Er staat geen profieldiepte bij en het type kan ik niet goed lezen. De dot waarde ook niet.
Zijn ze er nog?

• P.J. Bottema
30 apr 2022 10:57

gebruik je de bus nu als tinyhouse en staat ie op blokken?:)

• M. Gross
30 apr 2022 08:36

***Prijs: Tegen elk aannemelijk bod.

Tijd voor maken pagina: 0.289 seconden
­