­

Antwoord: Lang dakrek met Omnistor luifel

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Lang dakrek met Omnistor luifel

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

08 jul 2022 00:08

Een extreme groothoek, zoals een fish eye, laat dezelfde kromming van rechte lijnen evenredig verdeeld over de hele foto, en vooral in de hoeken, zien.

De schuine linker zijkant van het gebouw op de profielfoto is typerend voor een groothoek. Maar zoiets kan ook ontstaan door perspectief, als je bv schuin naar boven fotografeert.

De lijnen zijn recht op de andere foto's.

en als je de achterkant van het raam vergelijkt met de achterkant van de bus lijkt die daar wel wat aangepast

Je kunt ook een spoor ervan zien in de vorm van een streep en verspringing en.

Ik ben wel benieuwd naar het verhaal daarachter

Vriendelijke groet, Hans Peter

08 jul 2022 00:05

Een extreme groothoek, zoals een fish eye, laat dezelfde kromming van rechte lijnen evenredig verdeeld over de hele foto, en vooral in de hoeken, zien.

De schuine linker zijkant van het gebouw op de profielfoto is typerend voor een groothoek. Maar zoiets kan ook ontstaan door perspectief, als je bv schuin naar boven fotografeert.

De lijnen zijn recht op de andere foto's.

en als je de achterkant van het raam vergelijkt met de achterkant van de bus lijkt die daar wel wat aangepast

Ik ben wel benieuwd naar het verhaal daarachter

Vriendelijke groet, Hans Peter

• J.P. Hiemstra
07 jul 2022 08:56

A. Knol schreef : Prachtige bus met die iet wat schuine achterkant en mooie constructie!

Dat schuine komt door het 'fisheye' effect van de camera ;)
Mooi rek! Succes met de verkoop :)

• A. Knol
06 jul 2022 20:50

Gaat bij mij niet passen, maar kon het niet laten om een berichtje te plaatsen. Prachtige bus met die iet wat schuine achterkant en mooie constructie!

• J. Jongejan
06 jul 2022 20:41

Onze beauty moet kilo's kwijt en dus hebben we haar op dieet gezet. Bij deze dus te koop aangeboden: een dakrek inclusief omnistor luifel. Komt van een HH F46 / MB 407D, lange en hoge versie. Perfect passend op de goten, met ingebouwde ladder voor een fantastisch uitzicht bij je kopje koffie. Er is een keurige Omnistor luifel aan gemonteerd. Factuur hiervan is nog aanwezig, heeft de vorige eigenaar welgeteld €1188,- gekost. Zowel het metaal als het houten dek is nog in keurige staat; monteren en wegrijden dus.

Dakrek is al verwijderd en ligt nu op de oprit. Prijs is nader overeen te komen, want lijkt me nogal een uniek ding. Heb nog even een paar foto's gejat uit m'n voorstel-topic.

Tijd voor maken pagina: 0.290 seconden
­