­

Antwoord: Mercedes L408 g/29 FLINK IN PRIJS VERLAAGD

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Mercedes L408 g/29 FLINK IN PRIJS VERLAAGD

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• P.A. Staalman
12 aug 2022 14:29

Beste dubbelluchters, hij is verkocht.
Mijn inziens belachelijk goedkoop maar hoop dat de nieuwe eigenaar er veel plezier van gaat hebben en jullie op gaat zoeken bij de club.

Bedankt voor het contact en wie weet ga ik het missen een dikke ouwe benz ;)

• R. Willemsen
11 aug 2022 19:16

Ziet eruit als een prima bus zeker voor deze prijs. Ik baal er bijna van dat ik de laatste tijd steeds mooiere bussen tegen komen voor een acceptabele prijs terwijl ik alweer 2 jaar bezig bezig ben om onze huidige bus weer de weg op te krijgen.

"het wegvallen van diesel straks." zie ik nog niet snel gebeuren gezien dat hele industrieën hierop draaien.

Wellicht dat de 2 persoonsinrichting en verbruik nadelig is voor de verkoop. De juiste koper vinden en je bent h'm zo kwijt.

• P.A. Staalman
11 aug 2022 09:26

bedankt voor je reactie,

Ik dacht dat in deze tijd de benzine motor aantrekkelijker zou zijn met het wegvallen van diesel straks. Een diesel lijkt mij straks slecht verkoopbaar ri 2030.

verder is het idd een 2 persoons camper dus gezinnen vallen af idd. loopt ook 1:5 en dat in deze onzekere tijden.

bedankt voor je uitleg ;)

• R.C.M. Treffers
11 aug 2022 09:25

Hij ziet er inderdaad erg netjes uit!

• P.A. Staalman
11 aug 2022 09:24

Bedankt voor je reactie,

Ja ik loop te stunten met de prijs.
Heb hem een gehele periode op MP gehad en hij staat met een bordje te koop.

Probeer hem nu sinds ongeveer juni kwijt te raken en heb een financiele tegenvaller gehad waardoor prijs snel zakte en ik er echt vanaf moet.

Ik vind het een pracht bus die zich echt bewezen heeft afgelopen jaar en als ik hem vergelijk met wat er verder te koop is een super deal maar daarvoor is hij nog niet verkocht helaas.

Hij lijkt nu idd verdacht goedkoop en ben bang dat ik hem voor 6500 weg ga doen vandaag :S met tranen in mijn ogen.

bedankt voor je heldere uitleg.

• R.C.M. Treffers
11 aug 2022 09:13

Heeft het wellicht te maken met de benzine motor én het feit dat de passagiersdeur aan de 'verkeerde' kant zit om hem functioneel als camper te gebruiken?

Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden
­