­

Antwoord: Aggregaat Onan MicroLite 2.0 GenSet

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Aggregaat Onan MicroLite 2.0 GenSet

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• André Struis
16 aug 2022 00:39

Onan; uit de US of A.
Toen ik een jaar of 13-14 was, (47 jaar geleden..) het hele weekend slijt-lagen lassen op een Draineer machine in de Flevo-polder. (aanleg noord-zuid flevo lijn geloof ik...........)
Met een Onan-Las generator, Twee-cillinder Boxer motor. (leek op een Eend-motor)
Stationair had je 220 Volt voor je slijptol, Vol-gas kon je met 250 Ampère die lange 4 mm zeer moeilijk startende elektrodes opstoken.............
Die krengen kon je niet buigen. dus je lag in de meest onmogelijke houdingen op je rug in de prut.............
Was je sávonds in het donker klaar, was de Toyota Land-kruiper weg gezakt in het drijfzand.
Geen probleem we halen er even een Buldozer of Shovel bij, trekken je eruit.
Trokken de trekhaak + een stuk chassis eraf................
De Onan bood uitkomst, vastlassen en gewoon met de aanhanger erachter weer naar huis.........

14 aug 2022 22:30

Idd. En de naam aanpassen.
Er is geen optie om de tekst te wijzigen.
En ook niet om een topic te wissen.
Maar misschien kun je me helpen?

• E.A. Gielis
14 aug 2022 22:13

heb je nou echt een nieuw topic gemaakt ipv even in een reactie te zeggen wat je vraag prijs is?

14 aug 2022 21:51

Onan MicroLite 2.0 GenSet

Buitenkans voor de liefhebber!!!

Aggregaat, een oudje. Geheel mechanisch, dus geen elektronica. De uitgangspanning wordt geregeld door de snelheid te regelen met naar buiten slingerende roterende gewichtjes die vervolgens de gasklep bedienen.
- 2kW
- Benzine
- Geen benzinetank; benzine met slang aanleveren
- Startmotor (12v)
Ongeveer 30 jaar oud, motor loopt prima. Mechanica heeft onderhoud nodig om lekker soepel te werken.
Inclusief nieuwe bougie, luchtfilter en benzine filter (moeten nog gemonteerd worden)

EUR 50. 0683444123
Ophalen aub (past niet door de brievenbus) in Wijk en Aalburg

Tijd voor maken pagina: 0.289 seconden
­