­

Antwoord: Pedaalslot Mercedes DUDO

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Pedaalslot Mercedes DUDO

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• M.M. Nieuwenhuis
25 sep 2024 11:53

Goedemorgen, is deze nog beschikbaar? Ik heb interesse! 0617000703

Vriendelijke groet,

Matthijs

• R.O. Bijkerk
12 sep 2024 10:26

interesse !

** ray-tabak(@)protonmail.com **

**   ()  ** even weg halen

• André Struis
11 sep 2024 23:29

Mooi systeem, als je toch lucht aan boord hebt.
Ik heb ooit zoiets op een huisvuil wagen gebouwd (toen automaat bakken op vrachtwagens nog niet leverbaar waren)
Vanuit stilstand kwam de koppeling gesmoord op, boven een aantal tacho pulzen kwam er een by-pass over deze smoring.
De kritiek die ik toen kreeg was dat je met je voet onder het pendaal kon komen...............
De chauffeur van de auto was er blij mee, hij had heel z'n leven achter de vuilnis auto gelopen, was totaal versleten, wilde dolgraag blijven werken als chauffeur, maar kon de koppeling bijna niet meer bedienen.
Het is al heel oud, ooit gezien als accessoire op een VW "Bril-Kever".
Hierbij was de bediening elektrisch. De knop van de versnellings-pook kon iets kantelen tov de steel van de pook.

• J.C. Hoogenbosch
11 sep 2024 11:18

Ja ik realiseer me nu dat mijn eigen pedaal slot niet meer past, omdat ik een hulp cilinder op mijn koppeling geknutseld heb.
  Nee een kleine 5500km door Skandinavie kreeg ik toch wat last van mijn linkerknie.
  Dat bevalt mij prima dus mijn slot is te koop.
Nog uit de eerste serie geheel RVS. 

Bijlagen:
  • Gerard H
10 sep 2024 15:43

Als ze nu toch niet meer gemaakt worden,  omdat de loop er uit is, zou het een idee zijn om de tekening ervan te delen in clubverband?  Dan is het misschien mogelijk dat iemand er een voor zichzelf of een medelid kan maken. Zomaar een idee hoor.... 

• R.O. Bijkerk
10 sep 2024 14:53

Och jammer, want het oogt als de beste die er te vinden was...wat er nog op de markt is ziet er niet echt goed uit...

Tijd voor maken pagina: 0.309 seconden
­