­

Antwoord: Te koop 508 uit 1977

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Te koop 508 uit 1977

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Gerard H
28 mei 2024 12:06

Onder het kopje   gedragsregels dubbelluchtforum staat:

"Wilt u als privépersoon iets te koop aanbieden zorg dan voor een duidelijke omschrijving, voeg een foto toe en vermeld de vraagprijs.". 

• E.A. Gielis
28 mei 2024 11:55

Prijs is hier verplicht!! zou toch wel graag willen weten in welke richting jij denkt.

Verder een notie van mij!!
Voertuig is geregistreerd als besteller (geen camper).
Zitplaatsen zijn niet geregistreerd dus maximaal 9 Personen (gaat niet ivm gewicht)
Omdat het hier om een Besteller gaat is het interieur zeer waarschijnlijk nooit meegewogen wat betekend dat je zeer waarschijnlijk 0,0 kg aan toelading hebt en zelfs leeg al te zwaar bent. Ook Technisch omdat de aslasten zowel Technisch als Wettelijk zijn ondergekeurd!!
Een Besteler mag geen vast interieur hebben dus dit voertuig is niet toegestaan met de inrichting zoals op de foto!!

28 mei 2024 10:51

Ik verkoop mijn bus, kom er niet meer aan toe om hem op te knappen.Uit 1977, dubbel verlengd dus 7 meter lang en sta hoogte op klein rijbewijs.250000km op de teller waarvan 100000 door mij, heeft in de 18 jaar dat ik hem heb gehad niet èèn keer pech gehad. Er zit een leuk interieurtje in, zonnepaneel, huishoudaccu en omvormer..Vrijwel nieuwe banden, nieuwe startaccus, remmen zijn vervangen een tijdje geleden en stuurstang vervangen.Carrosserie is op veel plekken slecht, bodem balken zijn hard.Achterdeur krijg je er bij, moet er nog in.Hij heeft drie jaar stilgestaan en start binnen de seconde.Voor wie zin heeft in een klus echt een gave bus die zeldzaam begint te worden, helemaal deze lengte.Bij serieuze interesse is bezichtiging natuurlijk mogelijk, liever niet vragen naar mijn laatste prijs.
Reacties uitsluitend op lodewijkde1ste@gmail.com

Bijlage niet gevonden

Bijlage niet gevonden

Bijlage niet gevonden

Bijlage niet gevonden

Bijlage niet gevonden

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden
­