­

Antwoord: Luchtroosters deur

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Luchtroosters deur

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• P.J. Bottema
03 apr 2025 19:19

Ik heb een stl gemaakt :) ( ook dicht en ik maak nog 1 met verlichting)

• E.A. Gielis
02 apr 2025 22:59

Roy, zeker niet dicht maken, maar plak bitume tegen de buitenplaat aan, maakt heel veel verschil. Die Rooster zorgen er voor dat vochtige lucht uit je bus kan en zorgen er voor dat de deuren kunnen uitwasemen. De deuren hebben geen ontwateringsgat onderin.

Verder ken ik het Idee van dat ze op zolder belanden, ik heb er ook nog een paar op reserve :)

• Roy Willemsen
02 apr 2025 22:25

Ik merk nu pas op dat ik het laatste bericht over het hoofd gezien heb vandaar mijn late reactie, mijn excusses hiervoor.

Bij nader inzien denk ik dat ze hier ook op de zolder gaan belanden omdat de opening in de deuren waar de rooster horen te zitten ook een bron van lawaai zijn. Zodra ik mijn deuren hersteld heb en het nodige laswerk verricht heb overweeg ik om de openingen dicht te maken in de vorm van gesloten 3d geprinten roosters.

Bedankt voor je aanbod en ik hoop dat je er iemand anders gelukkig mee kan maken.

• M.D. Dekker
27 mrt 2025 21:38

He Roy, ik wil ze wel opsturen hoor. Bel morgen maar even om je adres door te geven: 0624173109, spreken we het verder af (Ik heb geen smartphone, dus graag echt bellen)

• Roy Willemsen
26 mrt 2025 21:40

Daar moet je zuinig op zijn als de clipjes nog goed zijn. Heb wel intresse maar niet in de gelegenheid om ze op te halen.
Indien je ze tegen betaling wilt verzenden houd ik mij van harte aanbevolen.

• M.D. Dekker
25 mrt 2025 10:26

Zie fotos, van mb 608 brandweer, gratis ophalen. 6 stuks

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden
­