­

Antwoord: mijn mooie oude dame te koop

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: mijn mooie oude dame te koop

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

25 mei 2025 22:45

Done!
dank je wel, ik heb het veranderd.

• Gerard H
25 mei 2025 21:47

Hallo Arie, wat een werkelijk mooie en bijzondere camper bied je hier te koop aan. Alleen ben je vergeten de vraagprijs erbij te vermelden. Dat is hier op het forum wel de bedoeling. Lees de huisregels er maar op na. Bij deze dus de hint.....

25 mei 2025 13:10

Met pijn in ons hart, bieden we na 25 jaar camper plezier onze mooie camper aan.  Het is een oldtimer, wegenbelasting vrij, en volgend jaar wordt ze 50 en dan dus ook vrij van apk. Let op: rijbewijs C1 benodigd!
24 jaar geleden is de motor en versnellingsbak volledig gereviseerd, inmiddels is er 180.000km mee gereden, kortgeleden de startmotor en de dynamo laten reviseren, en de waterpomp is nieuw.
De opbouw is polyester bekleed.  De inrichting is oud maar àlles functioneert naar behoren.
De auto heeft een verse apk en is vakantie klaar, bij de recente onderhoudsbeurt gehad is alles doorgesmeerd, olie ververst en ook alle filters, olie en brandstof zijn vernieuwd.

Alle eigenschappen op een rij:
• 300l dieseltank, de auto loopt 1:8 dus op 1 tank naar Spanje.
• 180l schoonwater tank RVS
• 80l vuilwatertank
• lithium huishoudbatterij 75 ah
• zonnepaneel 130wp
• omvormer 1000w
• co2 melder
• achteruitrijcamera
• 6 goede winterbanden op gepoedercoate velgen
• 2 reserve wielen in hoes met nieuwe banden 1 zomer en 1 winterband
• ringverwarming op lpg
• vloerverwarming via Eberspacher water verwarmer (nieuw) op diesel, deze verwarmt ook de motor
• gasgeiser op lpg
• ondergebouwde lpg tank 100l
• absorptie koelkast Electrolux met vriesvak
• electrische stuurbekrachtiging
• trekhaak fietsenrek
• 2 persoons bovenbed, twee stapelbedden, trein zit om te bouwen tot 2 persoonsbed
• badkamer met Portapotti toilet
• dakluik met ventilator
• veel kastjes rondom
Vraagprijs: €19000,-

We hopen een liefhebber te vinden die met dezelfde passie de nieuwe eigenaar wordt.

Tijd voor maken pagina: 0.318 seconden
­