­

Antwoord: Deurgreep met sleutel gezocht

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Deurgreep met sleutel gezocht

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

24 jun 2016 13:32

Het was geen standaard Mercedes cilinder. Bij n sleutelmaker in IJmuiden, Swier, hebben ze n passende sleutel bij de bestaande cilinder gemaakt. Duurde even maar dan heb je wel wat. Kortom... opgelost!!!

• J.M. Vinke
24 jun 2016 11:37

Misschien dat je jouw slot nog kunt halen bij basiscampberlin www.basiscampberlin-onlineshop.de/Schloe...riffe-Verriegelungen

20 mei 2016 22:07

Dank hiervoor! Ik ga ermee aan de slag.

• J.M. Vinke
20 mei 2016 18:05

Hoi, het adres wat ik in mijn hoofd had is deze:
www.keyprof.com

Maar ik weet niet zeker of of ze ook daadwerkelijk sleutels maken bij bestaande cilinders, of losse cilinders leveren. Ze zijn helaas wel gestopt met slotrevisies.

19 mei 2016 21:40

Helaas mist de sleutel dus we moeten echt een andere cilinder dan wel compleet slot hebben. De zoektocht gaat door.

@ JM Vinke: Voor dat adres houden we ons graag aanbevolen !

• F.C. van der Knijff
18 mei 2016 20:42

beste,

Als je een sleutel hebt die in je cilinder past dan is het makkelijk om de cilinder aan te passen aan de sleutel. Je haalt de cilinder uit het slot, stopt de sleutel er in en slijpt de vergrendelplaatjes die uitsteken vlak op de cilinder. Je zet het slot weer in elkaar en je hebt een passende combinatie. kost bovendien ook nog niets.

grtjs,

Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden
­