­

Antwoord: Diversen gevraagd (MB L409KA uit 1982)

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Diversen gevraagd (MB L409KA uit 1982)

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• H. Sluiter
17 jun 2016 10:59

Ja alleen de volgende keer eerst bij vakman te rade gaan en forum lezen en dan pas een bus kopen :-)

Mijn 508D staat er nu trouwens voor de keuring,

• Joey
17 jun 2016 10:55

H. Sluiter schreef : Ben inmiddels geweest en is inderdaad een aanrader, goed geholpen (heb mijn reservewiel nu) voor een nette prijs.

Goed om te lezen. Mooi is dat he, zo'n vakman in de buurt :)

• buurman
16 jun 2016 23:26

Hi Danny,
Ik heb een Mercedes 609d en ben ook op zoek naar een imperiaal. Dus mocht je hem nog hebben liggen, heb ik wel interesse. Denk je dat ie er bij mij ook op zou passen? Tis toch een ander model en mijn dak is niet zo bol.
Tussen mijn dakgoten zit in ieder geval zo'n 195cm
Groet,
Niels

• H. Sluiter
11 mei 2016 08:21

Ben inmiddels geweest en is inderdaad een aanrader, goed geholpen (heb mijn reservewiel nu) voor een nette prijs.
En hij heeft inderdaad ook erg veel bussen staan, maar toen ik vroeg wat er te koop was bleek het bijna allemaal reparatie ;) dus zijn al veel mensen die hem ontdekt hebben.
Hij gaat mij vaker terugzien.

• Danny S
01 mei 2016 18:09

Hallo,

Eerst zal ik mezelf even voorstellen.
Ik ben Danny en ben sinds gisteren trotse bezitter van een L407D ME bus met imperial.

Nu ben ik van plan om de imperial te verwijderen en het dak opnieuw in de lak te zetten.

Dus als je nog opzoek bent naar een imperial voor een bol dak dan heb ik er 1 voor je.

Mooie bus heb je ;)

Mvg, Danny

• H. Sluiter
01 mei 2016 11:05

Halo Joey,

Ik had JWC inderdaad bewaard en zal daar eens langs gaan, bus heeft net nieuwe APK en beurt, maar zal denk ik nog wel voor einde APK keer naar garage moeten denk ik ;)

De wit ken ik natuurlijk en kom daar regelmatig hoop alleen op mooie 2e hands luifel, die zijn nieuw zo duur.

In ieder geval bedankt, kan hier weer verder mee!

Groet Haiko

Tijd voor maken pagina: 0.281 seconden
­