­

Antwoord: Ombouw L409 naar diesel

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Ombouw L409 naar diesel

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• robbert
20 aug 2016 10:01

ik denk dat je een 409 al prettig opwaardeerd als je er een 601, 617 of 602 inbouwd . niet iedereen wil een vrachtwagenmotor ,of vrachtwagenbus

• marco
19 aug 2016 16:41

heb een complete goedrijdende Mercedes 613 diesel 6 dilinder 130 pk.met stuurbekrachteging tekoop

• P.J. Bottema
19 aug 2016 13:56

cetoni overdrive
www.motorsportmarkt.de/bilder/rennsportt...e-splitgetriebe.html
technische gegevens en handleiding inbouw
up.picr.de/4547178.pdf
Voor de M115 en OM615 is er een vijfversnellingsbak met de 5de als overdrive van 20%. Type 711.113
let op er is ook een vijfbak met de 1ste als kruipversnelling type 711.110

• T.J. Hoekstra
13 aug 2016 11:36

Ik bedoel eigenlijk dat men de situatie niet moet zien als appeltje / eitje en klaar is de aanpassing. Metname diegenen die het verschil niet weten tussen een steek en een ringsleutel kunnen van een koude kermis thuis komen. Ik zie genoeg projecten waar men aan begint en halverwege de zaak weer noodgedwongen moet verkopen. Dit kost vaak veel geld. Dus bezint eer gij begint.... ;)

• E. van den Bos
12 aug 2016 23:21

Inderdaad Alex er mag best een beetje uitdaging zijn als je zo iets op pakt en leren doe ik elke dag nog ondanks mijn sleutel ervaring.
10 jaar gesleuteld in een vakgarage/Volvo penta steun punt van nieuwe Opel's tot oude schoolbussen van international en daarna 10 jaar als service monteur gewerkt voor Still intern transport.
En nu conciërge dus je snapt dat ik los wil gaan ;)
Ik ga eerst eens alle info tot mij nemen. Ik dank jullie voor de informatie

Mvg,
Edo

• Alex Gielis
12 aug 2016 19:45

Die gene die het in duitsland heeft ingebouwd, geen duits voertuig ivm toelatingsproblemen in duitsland, heeft een klein jaar gebruikt om alles uit te dokteren en in te bouwen.

Een voordeel hebben wij nu, we kunnen redelijkerwijs achterhalen wat hij heeft gedaan en dus niet alles opnieuw uit te vinden.

Theo, Projekten moeten toch niet altijd eenvoudig en snel te zijn, of wel?

Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden
­