­

Antwoord: Motorblok Mercedes 407d

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Motorblok Mercedes 407d

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• A.A. Claessens
21 jul 2017 19:36

Ik heb nog wel een motorblok d 407

groet anton claessens 0653365213

• J.M.J. Hunnef
13 okt 2016 15:45

Ik heb je een pb gestuurd met mijn telefoonnummer.
Bel me maar dan kunnen we een afspraak maken.
Als de topicstarter alsnog interesse heeft weet ik nog wel een 406 blok uit telen.
Gr John

• Mohammed
08 okt 2016 22:28

Beste heer Hunnef,

ik lees dat uw 406 motorblok van de hand gaat. Indien de topicstarter geen interesse heeft, zou u mij dan kunnen benaderen, ik ben namelijk wel geinteresseerd. Ik beschik zelf over een 406d bouwjaar 1976 en je weet nooit wat de toekomst brengt, wellicht dat ik hem ooit eens nodig heb en hem nu al van u kan opkopen.
Ik hoor graag.

• J.M.J. Hunnef
07 okt 2016 05:55

Hallo Wouter.
Ik ga over 14 dagen mijn carrosserie overzetten op een ander chassis . Dan komt een 406 motor vrij .
Die word eerst nog even helemaal gecontroleerd en dan gaat hij voor een leuk prijsje weg.
Als je interesse hebt laat maar horen.
Het blok heeft 145000 km gelopen.
Maar ik verkoop niks voordat alles 100%is.
Groeten John

• R.J.G.M. Spruit
06 okt 2016 15:11

Hoi Wout

Als je lid bent of wordt van onze vereniging kan je onze onderdelen werkgroep benaderen

Ik zag op de Facebook versie van Dubbellucht ergens een aanbieding en een gesloopte wagen met deuk ? En recent ook op Marktplaats een aantal motoren. Mogelijk kan je daar eens kijken ?

groeten
René

• Wout Leerink
05 okt 2016 15:23

Hallo Allemaal,

Voor onze foodtruck de Melkbus zijn wij op zoek naar een motorblok. Het gaat om een mercedes 407d uit 1984. Wie van jullie kan ons hiermee helpen?

Groet,

Wout Leerink

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden
­