­

Antwoord: Gezocht werkplaatshandboek Hanomag henschel F55 KA

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht werkplaatshandboek Hanomag henschel F55 KA

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• T.J. Hoekstra
23 okt 2016 08:09

Tis niet veel, maar

www.theopold-lemgo.de/VDA-Typenblaetter/...tenblatt%20430-i.pdf

Neem eens contact op met

n-v-g.de/datenblatt?title=&field_herstel...hersteller&sort=desc

Nog wat delen

www.classictruckmarkt.eu

Vaak is het zoeken en loop je van tip naar tip om uiteindelijk datgene te vinden wat je zoekt. Ook dit is een deel van de hobby..

• J.P. Middelkoop
23 okt 2016 00:46

Weten jullie toevallig ook hoe dat zit met de Hanomag Henschel F45? Ik zoek me zelf namelijk ook rot naar werkplaats handboeken, of soortgelijke motors. Het gerucht gaat dat het ook voor een OM314 of D141L of een M115 door zou kunnen gaan. Ik ben er nog niet over uit.

Hier zijn wat plaatjes.

Bijlagen:
12 okt 2016 10:16

Dank heren voor de antwoorden hier kan ik wat mee.

• Alex Gielis
12 okt 2016 10:10

de HH F55 en de MB 508/608 zijn Technisch zeer identiek, alleen de gril is in feite anders.

• T.J. Hoekstra
12 okt 2016 08:42

Hallo Martijn,

Als ik het goed heb, dan lijkt je bus heel sterk op een MB 508 / 608 bus?
Als dit het geval is , dan komen motorisch en technisch heel veel zaken overeen met deze mercedes bussen. Hierdoor wordt je zoekveld al verkleind.

Als je lid wordt van de dubbelluchtclub, dan staan deze boeken ter inzage op het web. Ook kunnen veel mensen je raad geven op dit forum..

11 okt 2016 13:18

Ik heb een Hanomag Henschel F55 KA gekocht en super blij natuurlijk. Maar nu ben ik op zoek naar een werkplaatshandboek voor dit voertuig. Weet iemand er een of heeft iemand een link hiervan.

Tijd voor maken pagina: 0.285 seconden
­