­

Antwoord: hoofdremcilinder

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: hoofdremcilinder

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Wg ICT Moderator2
11 nov 2016 23:08

Vandaag vanuit ons bestuur vernomen dat de persoon Volvo61 om meerdere redenen niet meer op dit forum wordt toegelaten en persona non grata is verklaard.

Wij adviseren onze leden geen zaken meer met deze persoon aan te gaan.

Verdere vragen aangaande dezes kunt u met uw bestuursleden van uw vereniging opnemen
Of via uw ter beschikking staande ticketsysteem inschieten.
Mocht u vragen voor uw moderatoren hebben aangaande dezes, vernemen we die graag van u.

NB;
Tevens vernemen we graag meer gegevens aangaande deze bewuste persoon, opdat we hier Definitief en Effectief zijn toegang tot ons forum blijvend kunnen blokkeren.
Uw informatie zal vertrouwelijk worden behandeld.

• T.J. Hoekstra
08 nov 2016 23:28

Danny, volgens mij heb ik duidelijk antwoord gegeven op deze vraag.
Als aanvulling, ga altijd voor nieuw voor wat betreft remmen. Als het niet anders kan, dan voor revisie, maar m.i. niet voor tweede hands, tenzij je zelf wilt reviseren.
Prijs mag geen issue zijn, je kunt spelen met mensen levens ( jezelf en/of anderen).

• Gerard
08 nov 2016 16:41

Ik weet niet maar volvo 61 reageert vaker niet of merkwaardig. Ik zou gewoon gaan voor een nieuwe. Ze zijn op veel plaatsen nog wel te koop. Heb in mijm 409 twee jaarr geleden de hoofdremcilinder vervangen. gewoon even zoeken. .

08 nov 2016 03:55

Beste allemaal.
Ik heb hier gevraagd gehad of iemand een hoofdremcilinder had voor een 406.
Nu heb ik een antwoord gekregen van volvo61 dat deze nog onderdelen had.
Ik probeer hem te contacteren maar krijg geen reactie terug kent iemand deze persoon of weet iemand hoe ik hem kan contacteren via Mail adres ofzo??

Tijd voor maken pagina: 0.346 seconden
­