­

Antwoord: Mercedes Benz 508 of soortgelijke camper gezocht (gevonden!)

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Mercedes Benz 508 of soortgelijke camper gezocht (gevonden!)

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• S. van der Leeuw
05 feb 2017 15:23

dank Aram!

Ik ben inmiddels voorzien :)

• Aram
02 feb 2017 01:30

Hoogstwaarschijnlijk heb je marktplaats al afgespeurd maar toch maar voor de zekerheid.
Deze verkoper heeft heel was brandweer busjes, die volgens mij erg geschikt zijn om als camper te gebruiken. Niet echt kant en klaar maar wel van hoge kwaliteit. Misschien kan je er wat mee, succes. Ik zit in hetzelfde schuitje maar dan zonder een kind. ;)

www.marktplaats.nl/verkopers/15321101.html

• eelke
10 jan 2017 09:09

Hoi Stijn,

Ik heb je ff persoonlijk gemaild

• S. van der Leeuw
10 jan 2017 01:37

Hoi Eelke!

dank voor je reactie!
ik ben zeker geinteresseerd, en zou graag een afspraak maken.
je mag ons ook in contact brengen, als je er zelf niet tussen wil zitten.
heb je eventueel een fototje?

jouw (overigens ook erg mooie) mercedes 508 is ook erg mooi, maar helaas boven ons budget...

groet!
Stijn
stijn@stijnvanderleeuw.nl
0630592250

• eelke
09 jan 2017 21:18

Hoi,

Een vriend van mij heeft een belastingvrije! hanomag f40 uit 1974 met een ooit al eens gereviseerde dieselmotor,er zit een nieuwe apk op voor 2 jaar en is het afgelopen jaar flink onder handen genomen,plaatwerk is netjes en ook de binnenkant is ingericht met een stapelbedje dinette,koelkast,stromend water etc..alleen de gordijnen ontbreken nog..
Het betreft een bus in legerkleur met wit dak,technisch en optisch goed in orde.
Hij heeft de bus nog niet officieel te koop staan maar is dit wel van plan,mocht u geinteresseerd zijn dan kan ik een afspraak regelen,hij wil er minimaal 8500 euro voor hebben dacht ik.

Ook heb ik zelf een mercedes 508 kort hoog model te koop staan op de dubbellucht site,het betreft een ex legerbus met 148000 km op de teller en een zeer professionele camper inrichting,zoek em maar eens op bij 'te koop aangeboden'

• S. van der Leeuw
02 jan 2017 20:16

Gezocht!

Mercedes Benz 508 of soortgelijk (bijvoorbeeld Hanomag Henschel F40)

Sinds een tijdje zijn we verliefd geworden op het idee in zon camper rond te rijden, en het moet nu toch echt maar eens gaan gebeuren!

Het liefst is hij kant en klaar om op reis te gaan (2 volwassenen en een baby van 8 maanden). budget tot +-10.000E

wie o wie helpt ons aan onze droom, of kan ons vertellen waar te zoeken?

mijn dank is enorm!

Tijd voor maken pagina: 0.287 seconden
­