­

Antwoord: Gezocht Remkrachtverdeler achter Mb L407D ME politie bus

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht Remkrachtverdeler achter Mb L407D ME politie bus

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• robbert
20 jan 2017 23:57

hoi, ik heb je een PB gestuurd

• Ribo Mooten
19 jan 2017 21:26

Ik heb de fotos eraf gehaald

• Wg ICT Moderator2
19 jan 2017 12:17

Beste Ribo

Graag je uploaded foto's aan de standaard instellingen en eisen van het forum aanpassen.
Deze zijn als volgt. Maximaal 500KB grootte en de langste zijde van de foto niet meer dan 1024 pixels .

Indien een foto groter is en u snel deze wenst te verkleinen zijn er meerdere websites en middelen om dat te bereiken. www.fotoverkleinen.nl
Geheel zelfstandig uw foto's kunnen behandelen, kan via het programma BD sizer aangeraden door www.computeridee.nl/downloads/foto/bd-sizer/ waar u het ook kunt downloaden.

U kunt uw originele bericht bewerken door het aanklikken van het Menu ACTIe onder uw originele post van uw bericht, de betreffende bestanden te verwijderen inclusief de plaatsing in uw bericht, Dan de verbeterde foto's te uploaden en weer te plaatsen in uw bericht.

Alvast bedankt
Met vriendelijke groet
René

• Ribo Mooten
19 jan 2017 11:32

Hallo,

Wij zijn opzoek naar een remkrachtverdeler achter van een Mercedes l407d Politie ME bus.
Deze is lek en kan blijkbaar niet gereviseerd worden.
Hopelijk weten jullie iets?
Ik ben te bereiken op: 0649364044
Graag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groet,
Ribo

Tijd voor maken pagina: 0.309 seconden
­