­

Antwoord: gezocht: motor voor 307D uit 1978

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: gezocht: motor voor 307D uit 1978

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Jos van Vliet
06 mrt 2017 21:59

Hallo,

Iedereen bedankt voo rhet meedenken, ik heb intussen een motor gevonden. Wordt weer een OM616, via MP gevonden. Het idee van een moderne motor sprak me van de ene kant wel aan maar de kosten waren me net wat te hoog. Met de vertrouwde OM616 komen we er ook, alleen net iets langzamer.

gr Jos

• F. Bijvank
06 mrt 2017 18:04

Beste Jos,

Mijn OM616 wordt binnenkort uitgebouwd.
Door de nogal groot uitgevallen opbouw met alkoof van onze MB406D kom ik toch iets vermogen tekort.
De motor heeft minder dan 178.000 op de teller en loopt geweldig.
Het enige wat zou moeten gebeuren is preventief de keerring van de uitgaande as vernieuwen.
Dit is trouwens meer iets van een veter.
Mocht je interesse hebben kun je mij ook mailen.
fbijvank@hotmail.com
De motor is momenteel nog draaiend te zien.

Mvg. Frans

04 mrt 2017 20:24

Hier staat het mobiele nummer van Harry van der Kraats.

• A.H. Korevaar
01 mrt 2017 16:38

Ik wil alleen maar aangeven dat als je zoekt op Harry v.d. Kraats in Nijkerk op Google je gemakkelijk uitkomt bij het failliete Automobielbedrijf Van De Kraats Bv. Dus niet onterecht.

www.faillissementsdossier.nl/nl/failliss...an-de-kraats-bv.aspx

De juiste Harry v.d. Kraats van onze club is inderdaad Autobedrijf H. van de Kraats Nijkerk bereikbaar onder het aangegeven telefoonnummer. Ik was inderdaad vergeten te vermelden dat hij aan het verhuizen is en daardoor minder bereikbaar is.

• Wg ICT Moderator2
01 mrt 2017 16:24

Dit is een herhaling van berichtgeving.

Dhr Harry van der Kraats is aan het verhuizen momenteel.
Daardoor even niet zo makkelijk bereikbaar als voorheen.

Elke verdere verwijzing naar een andere Kraats welke wel onder faillissement is, is onterecht

Met vriendelijke groet
René

• A.H. Korevaar
01 mrt 2017 11:37

Hoi Jos,

Klopt dat is een andere vd Kraats uit Nijkerk en die is failliet, bedoel H. van de Kraats telefoonnummer 033-2458990.
Op het besloten deel van het forum staan verhalen over het ombouwen van een 307 naar een 310 en bij een T1 valt dat volgens mij wel mee omdat dit ook een af fabriek optie was. Ik heb zelf een OM602 in een T2 laten bouwen en dat vergt wel veel aanpassingen.
Ik stuur je een PM met het adres in Lopik, heb alleen nog geen ervaringen van dat bedrijf. Hij is op dit moment een OM602 in een MB407 aan het bouwen (bus van vrienden van mij) maar pas als dit klaar is weet ik te vertellen hoe succesvol dit was:-).

Groeten,
Arthur

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden
­