­

Antwoord: bijrijder stoel

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: bijrijder stoel

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

07 feb 2018 13:42

Tj. Hoekstra "Zal wel comfortabel zijn neem ik aan".

Mijn vriendin is er erg blij mee :) . Hij is niet geveerd zoals de bestuurderstoet, maar de zitting/rug is exact dezelfde.

Tj. Hoekstra: "Vraagje, wat voor schroefoog heb je op de deur zitten?"

Ik weet niet precies hoe dat heet, maar het is een oog die je er in draaid en dan vast zit en je er ook niet meer uit kunt draaien. Ik heb deze op beide portieren en verbind de portieren met elkaar met een RVS-ketting en stalen spanner in het midden. Wij hadden dit in onze vorige camper ook. Daar hebben ze een keer een slot geforceerd maar kregen de deur dus niet open omdat deze vast zat aan de andere kant. Ik vind dit een simpele en effectieve manier van beveiligen.

• Tj. Hoekstra
07 feb 2018 12:27

Ziet er goed uit, lijkt veel op de andere. Zal wel comfortabel zijn neem ik aan.
Vraagje, wat voor schroefoog heb je op de deur zitten?

07 feb 2018 12:04

Ik zag dat ik nog een paar foto’s schuldig ben... hierbij de foto’s van de bijrijder stoel. Komt uit de sprinter en paste perfect. Omdezelfde boutgaten te kunnen gebruiken is er aan de achterkant van de onderbak een metalen lat gelast. Zo staat de stoel op de orginele boutgaten/bouten en bleef er achter de stoel mooi ruimte over om de levelblokken kwijt te kunnen.

Bijlagen:
  • Tj. Hoekstra
21 sep 2017 05:54

Quote Marcel: Zal van het weekend even een foto posten.

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe e.e.a. er uit ziet.

• Tj. Hoekstra
08 sep 2017 20:23

Ben benieuwd naar de foto's.
Zoveel mensen, zoveel wensen. Zo waren wij blij met de gewone loopdeur in plaats van de schuifdeur :)

08 sep 2017 19:59

Nee, heeft niets te maken met belasting. Wij zochten specifiek een Vario met een wielbasis van 3700mm, hoogdak en schuifdeur. De schuifdeur geeft de gelegenheid om de tussenwand te gebruiken om daar de "hoge" zaken tegenaan te bouwen. Als je nu de schuifdeur open doet dan heb je eerst de electrakast, daarnaast zit de nattecel (allemaal tegen de tussenwand gebouwd).
Hierdoor ontstaat een inrichting dat als je naar binnen stapt en naar links kijkt eigenlijk alles "laag" is en daarmee heel ruimtelijk aandoet...

De kabine is te bereiken via twee deuren door de nattecel.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden
­