­

Antwoord: Rechterdeur 508/608 gezocht

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Rechterdeur 508/608 gezocht

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• A.N. Al
02 jul 2017 15:58

Hallo Als Uw lid bent van de club stuur is een mailtje naar de WG onderdelen volgens mij hebben we nog wel wat scharnieren op de plank liggen

MVG Arjan

• Tj. Hoekstra
25 jun 2017 19:53

Zo te zien is van je bovenste scharnier de pen stuk. Deze kun je los kopen, alleen de resten van de oude moet je verwijderen. De situatie van de onderste scharnier kan ik niet beoordelen, ik kan het op de foto niet goed zien. Het lijkt me dat deze deur niet reddeloos is verloren?

• Dimitri Borokov
24 jun 2017 14:14

Beste mensen,

Ik zou graag naar de keuring willen om op reis te kunnen vertrekken met mijn 608 maar gisteren is mijn rechterdeur bij het manoeuvreren open gevlogen en is volledig uit vorm, en de scharnieren zijn gebroken, ik ben dus dringend op zoek naar een ander exemplaar.
Het betreft de deur van de laadruimte aan de zijkant voor een hoog model 608.
Heeft iemand nog zo een deur liggen? Ik kan eventueel ruilen voor twee erg harde hoge voorportieren. Of kent iemand een persoon die me hier mee kan verder helpen want ik weet niet goed hoe ik dit probleem kan oplossen...

Alvast bedankt

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden
­