­

Antwoord: Pomp brandweerauto verwijderen

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Pomp brandweerauto verwijderen

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• René Spruit
11 aug 2017 22:53

Kijk daar kan ik wel iets in vinden, alhoewel het een installatie die het geheel als voertuig functioneren op geen enkele wijze in de weg staat of dermate beïnvloed dat het voertuig niet naar behoren functioneert.

Immers APK gaat er van uit dat aan het het voertuig ook alle voor de functie van het voertuig aanwezige installaties dienen te functioneren zoals ze bedoeld zijn.
Maar : ook dan lijkt me idd een afkeur er op niet mogelijk.
Hij is immers ook geen expert in brandweer pompen en hun werking en die hele pomp heeft met het voertuig gebeuren geen soe van doen. zeer zeker niet als die van de motor is losgekoppeld.
En hij heeft ook niet de tools of kennis die te testen.

groeten
René

• Gerard
11 aug 2017 22:52

Muggenzifter? Nou ja, toch geen afkeur... Interessant was het geweest als je een steekproef had gekregen. Maar fijn dat je bus is goedgekeurd! Kan je er weer 2 jaar tegen.

• S.A. van de Vooren
11 aug 2017 22:35

In het eerste stuk van deze thread stond wat discussie over de pomp en APK.

Vandaag vertelde mijn keuringsmeester dat een de pomp wel mag, maar dat deze dan wel nog moet werken. Ik heb de as tussen pomp en motor verwijderd. Hij zij dat dan in principe de pomp ook niet meer op het voertuig mag zitten (maar hij keurde de bus er niet op af)

• Serge Mooyman
10 aug 2017 09:10

"Je loopt dus bij de eerste de beste controle poort voor tolwegen een risico"

Hahaha, bij tolwegen ironisch genoeg. Precies het moment dat je dus bezig bent dubbel af te rekenen.

• René Spruit
09 aug 2017 20:26

Ooooo Gerard

Ikke jaloers :-) ik moet nog 7,5 jaar betalen :-(
Alhoewel voor mijn campertje valt dat nog wel mee :-)
:-) Mazzelkont :-)
Groetjes
REné

• P.J. Bottema
09 aug 2017 10:07

Mazzelaar, maar alvast gefeliciteerd!
Even terzijde, ik heb in Afrika gewerkt en ik heb daarna nooit meer geklaagd over wegenbelasting of dergelijke belastingen. We leven in een schitterende goed georganiseerde veilige en comfortabele samenleving als je ons landje vergelijkt met het grootste deel van de rest van de wereld.
En wie betalen dat allemaal?

Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden
­