­

Antwoord: Gevraagd: Mercedes 307d tuning spullen

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gevraagd: Mercedes 307d tuning spullen

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Remy Tegelen
21 aug 2017 16:39

In ieder geval bedankt voor je antwoord, ik ben helaas niet echt een club mens (ik zit zelfs niet eens bij een mx5 club, ook al heb ik er daar een hele vloot van), dus ik moet me maar op de facebookpagina amuseren :P.

I wil hem natuurlijk verlagen met behoud van de laadcapaciteit. Ik heb wat zitten meten en ik kom denk ik al een heel stuk met kleinere banden, de veren omdraaien en indien nodig het chassis aanpassen zodat de assen het chassis achter of de motor voor niet kunnen raken.

Misschien is er ook nog wel iets van luchtvering mogelijk, maar daarvoor moet hij eerst zo goed als op de grond kunnen liggen.

• Alex Gielis
21 aug 2017 07:55

Remy, Voor leden van dubbellucht is er een voorstel mogelijkheid in het gesloten gedeelte.

Veel plezier bij het verbouwen van je auto. Denk er aan dat je auto´s vervoerd. dus verlagen is niet echt gunstig voor de laadcapaciteit.

• Remy Tegelen
12 aug 2017 20:12

Beste mensen,

Ik heb vandaag een 307d oprijwagen gekocht, die kan natuurlijk niet standaard blijven.
Nu ben ik op zoek naar een beetje dikke wielen (denk aan breed staal, Rial spaakvelgen of dergelijke).
Ook zou ik hem graag een stuk verlagen, mede omdat het praktischer is met de lage auto's die ik ermee ga vervoeren, maar natuurlijk ook voor de looks.

Als laatste had ik graag een Lorinser bodykit en grille/lampen, hoewel ik vermoed dat dat redelijk unobtanium zal zijn, maar je weet maar nooit wat iemand nog in een of andere hoek heeft slingeren :P.

Dan vroeg ik me nog af of er een voorstelsectie is op het forum, ik had het idee van niet, maar ik kan er ook overheen gelezen hebben.

Alvast bedankt!

Remy

Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden
­