­

Antwoord: grill gezocht

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: grill gezocht

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Tj. Hoekstra
30 aug 2017 13:57

Uit ervaring weet ik dat de 30€ zich al vele malen hebben terug betaald door goede tips en raadgevingen......, gewoon lid worden em zien wat het je oplevert. Je kunt altijd na een jaar het lidmaatschap opzeggen.
Kijk ook eens naar de kosten van collectieve verzekering, ook dat voordeel speelt nog mee!

• Alex Gielis
30 aug 2017 13:02

Jan,

Ik kan je zeggen, dat die 30€ zich goed terug verdienen bei de Club, maar ja tis maar wat je te duur vind, een Oldtimer kost sowieso heel veel Geld, en dan vind ik die 30€ niet echt noemenswaardig veel.

Verder will ik je er ook graag op wijzen dat wij hier een vereniging zijn waarbij onderandere dit Forum (dat voor leden veel Meer info bevat) betaald wordt van de contributie. We hebben binnen de vereniging een eigen onderdelen groep, die nagenoeg alles op voorraad heeft (gebruikt of nieuw) en wat ze niet op voorraad hebben kunnen ze vaak nieuw, met reduceerde prijzen leveren.

Al met al 30€ goed besteed is mijn persoonlijke mening.

• Jan van Beek
30 aug 2017 10:44

Allen dank voor de reacties maar om iets te kunnen kopen moet je lid zijn a € 30,- per jaar jammer weer n barricade voor iemand met weinig pegels.

• Wg ICT Moderator2
29 aug 2017 20:57

Beste Jan

Als je volledig lid bent met een lidmaatschap, pas, nummer, enzovoorts dan heb je toegang tot het gehele forum waar ook de werkgroep onderdelen toe behoort
Omdat onze werkgroep alleen aan leden mag verkopen vanwege onze Nederlandse bak en belasting wetgevingen , dien ej dus volledig lid te zijn om van de werkgroep onderdelen gebruik te mogen maken.

Met vriendelijke groet
René

• Gerard
29 aug 2017 19:29

Jan, ik denk inderdaad dat er voor jou in code wordt gesproken.
In het kort: De werkgroep onderdelen heeft kennelijk grills in voorraad, maar de werkgroep verkoopt alleen aan leden. De navigatie die je beschreven kreeg leidt naar het besloten deel van deze website, voor jou dus niet zichtbaar en dus aardig abracadabra.

Uiteraard zien ook (niet-)leden je gezocht-vraag, en die mensen kunnen best ook een grill hebben die ze aan jou willen verkopen. Zelf heb ik helaas niets voor je.

Je kunt ook overwegen lid te worden en alsnog een grill via de werkgroep onderdelen proberen te bemachtigen. 't Is hier best gezellig op het forum, en er zijn meer voordelen verbonden aan het lidmaatschap. Maar de keuze om al of geen lid te worden is uiteraard aan jou. :). Ook als niet-lid ben je meer dan welkom op het openbare gedeelte!

• Tj. Hoekstra
Tijd voor maken pagina: 0.283 seconden
­