­

Antwoord: Benzinetank LF408G

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Benzinetank LF408G

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• M.E. van Tongeren
02 okt 2017 12:54

Hoi Marius,

Hartelijk dank voor je reactie. Jouw tips heb ik afgelopen tijd inderdaad ook als optie bekeken.

Tot ik alsnog een tank vond die met minimale aanpassingen gemonteerd kan worden. Daar wordt nu hard aan gewerkt.

Jouw reactie herinnert me er aan dat ik dit nieuws niet overal heb verspreid.

Bij deze wil ik de Dubbelluchters bedanken voor hun meedenken en adviseren. Geweldig hoe mij dit al meermalen uit de brand hielp.

Top...

• M. Zwolsman
01 okt 2017 23:34

Ik heb wel gezien dat er plastic tanks te koop zijn. Zoals bijv. Voor Volvo old-timers. Wanneer er gas in de wagen komt is er vaak een aanpassing nodig vanwege de beschikbare ruimte.
Is dat geen idee? Kan ook niet meer roesten...
Gt en sccs
Marius

• M.E. van Tongeren
08 sep 2017 13:24

Hai Arjan,

Even terug heb ik inderdaad contact opgenomen met WG Onderdelen.

Voor een nieuwe demper en eindstuk ben ik persoonlijk naar Hem gegaan. Helaas bleek er geen geschikte tank op de plank te liggen.

Het was goed om Jan te ontmoeten op zijn toplocatie. En bovendien te kunnen bedanken wat hij doet voor de Dubbelluchters . Op deze mensen draait de club.

Maar dank voor de moeite en de tip. Fijn te merken dat mensen meedenken.

groet Thijs

Nog steeds ben ik zoekende naar een vervangende tank. Dus hoe meer suggesties hoe beter.!

• M.E. van Tongeren
06 sep 2017 21:25

Hoi Alex,

Mijn bus heeft aan beide zijden een dubbele deur. En in het zoeken is duidelijk geworden dat dit zeldzaam is.

De oplossing welke jij aandraagt is inderdaad de aanpak waartoe mijn knutselmaatje en ik hebben besloten.

Hartelijk dank voor je reactie en input.

groet

Thijs

Bijlagen:
  • Alex Gielis
06 sep 2017 19:36

Thijs,

Heb jij een dubbeledeur aan de bestuurderskant, want dan is hij helemaal niet zo ongewoon, maar wel redelijk zeldzaam. Dit omdat deze deur kombi alleen maar bij brandweer auto´s voor kwam en dan ook maar bij een beperkt aantal.

Wat misschien makkelijker is: Koop een normale 80 liter tank en laat een Siliconeslang maken die naar jouw vulopening gaat. Maak daar een bevestiging voor de vulopening, Zaag van de originele tank de Vulbuis midden door en plaats de Silicone slang tussen beide delen en monteer het dan in je auto.

Hopelijk begrijp je wat ik bedoel

• Arjan Al
06 sep 2017 19:27

Hallo heeft uw al een mailtje gestuurd naar de WG onderdelen ?
Mss hebben wij nog iets liggen
PS uw moet wel lid zijn

Tijd voor maken pagina: 0.212 seconden
­