­

Antwoord: Dakverhoging

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Dakverhoging

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

23 okt 2017 14:01

Hallo allen, leuk dat jullie met me mee hebben gedacht. Intussen ben ik de eigenaar geworden van een Hymermobil op basis van een 307 D. Harry v d Kraatz gaat de motor van onze oude bus overzetten in de Hymer, want die had een vastloper gehad. Dus dat probleem met dakverhoging wat harry ook wel wilde doen, is nu totaal opgelost. De Hymer is ook van 1984 en hij is me toch mooi. Kijk maar eens op Marktplaats met nummer m1216187712.
Mannen en eh vrouwen :-) nogmaals bedankt en tot later.
Groeten Johan uit Rotjeknor.

• M. Zwolsman
01 okt 2017 23:27

Harry v d Kraats zit tegenwoordig a d beurtschipper in Nijkerk
Voor zover ik me herinner op 8 a h einde van die oprit
Groot bord dus dat kan niet missen
Hij weet idd veel van dat soort klussen a d bus
Sccs
Marius

26 sep 2017 17:20

Waar zit die harry ? Heb je een emailadres of telefoonnummer ? Hefdak vind ik geen optie omdat we met een verhoogd dak kastruimte bij kunnen maken die we uit het bestaande interieur gaan slopen ivm met de bedbreedte die nu uitgeklapt 120 cm is die we naar 140 willen brengen en ook moet het bed verlengd worden, is nu 178 cm en wij willen minimaal 195 cm hebben.

Bijlagen:
  • Alex Gielis
26 sep 2017 14:51

Een hefdak misschien ook een optie? of met blik en kokers een mooie Konstruktie maken? Ik ben zelf niet zo in de nederlandse bedrijven, maar je zou Harry vd Kraats eens kunnen bellen. (is lasting te bereiken, maar Technisch zeer bekwaam)

24 sep 2017 18:00

Onze bus een MB 207D safari camper heeft geen stahoogte en na 4 jaar ons behelpen zoeken we een bedrijf of iemand die het dak kan verhogen. Misschien weet iemand een sloopwagen te staan met zo'n dak, eh u begrijpt mijn vraag hopenlijk.

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.310 seconden
­