­

Antwoord: Betaalbare banden 7.50 of 8.50 R16

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Betaalbare banden 7.50 of 8.50 R16

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Gerard
24 okt 2017 17:23

Welkom! Da's altijd leuk, een nieuw lid, ik ben benieuwd naar je voorstel topic!
Nu kan je lekker grasduinen in het forum. Lees en leer veel, maar leer ons ook weer van jouw ervaringen. Succes!

O ja, overweeg eens je in te schrijven voor een clubweekeinde, zoveel busjes ongeveer als de jouwe en gelijkgestemde eigenaren.

• M. Heida
24 okt 2017 16:57

Gerard schreef : Hallo M, er is geen 'lijstje' maar er staat in het ledendeel van dit forum wel een hele thread over al of niet passende vario velgen.

Oke sinds kort lid en dat was nog niet verwerkt... Kan nu het hele draadje lezen!
Ga daar eerst ff door heen bedankt! Zal ook nog even langs de voorstel hoek rennen!

• Alex Gielis
19 okt 2017 15:30

Ik ga in mijn vakantie een stukje hier overschrijven voor in de klep ;)

• Gerard
19 okt 2017 14:23

Alex, je benoemt toch precies de mitsen en maren uit die thread?

• Alex Gielis
19 okt 2017 13:07

Er zijn geen mitsen en maren :D

Kijk in de technische documentatie, waarbij wel opgepast moet worden.

Een velg die niet van de dudo is, kan je vergeten. Deze loopt aan op je stuurkogels, hij is namelijk te breed!!!

Achter moet je goed meten welke wielkasten je hebt, er bestaan hier verschillen en niet in alle wielkasten passen de 17,5 Inch band-velg combi. Die wielkasten zijn simpelweg te smal!!

• Gerard
19 okt 2017 12:58

Hallo M.

Uit de aangehaalde ledendiscussie maak ik op dat geen velg eenduidig altijd zal passen, er zijn steeds wel mitsen en maren.
Was er een kant en klaar lijstje.. Maar ik vermoed dat dat niet bestaat, je zult dus je eigen weg moeten vinden. In de aangehaalde thread zitten wellicht wat handvatten. Meer kan ik er helaas niet van maken.

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden
­