­

Antwoord: Grill voor MB508

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Grill voor MB508

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Jan van Beek
13 nov 2017 13:04

Hallo Toon,
Bedankt voor de tip.
Gr.Jan.

• Toon Janssen
12 nov 2017 00:16

Jan

Op marktplaats staat een oud model grill te koop

www.marktplaats.nl/m1223948047

• Wg ICT Moderator1
11 nov 2017 13:59

Beste Jan,

De afdeeling Klepjes is voor de zoektocht en aanbieden van onderdelen. Daarom is de vraag verplaatst. De afdeling Carrosserie is voor Technische vragen aangaande Carroserie. Jouw Topic was dus niet verkeerd, Maar toch niet goed geplaatst.

Wanneer u dus technische vragen had met betrekking tot de gril, bijvoorbeeld hoe te verwijderen, dan zou hij in de categorie Carrosserie gestaan hebben.
Wanneer u zoekt naar een onderdeel, in dit geval een grill, dan komt hij te staan in Klepjes/Gevraagd.

• Jan van Beek
11 nov 2017 13:51

Als antwoord op de verplaatsing van Moderator1 gevraagd grill voor MB-508 graag het volgende.Volgens Wikipedia:carrosserie is het koetswerk van een motorvoertuig dat wil zeggen de constructie zonder de losse onderdelen zoals motor,wielen en de aandrijflijn en het interieur. Einde citaat.Ben lid geworden van deze club omdat dan de kans groot was de de grill beschikbaar was.Dit was de tip van enkele leden.Wordt mijn vraag van carrosserie verplaatst naar klepjes had ik net zo goed geen lid kunnen worden.Bovendien proef ik de sfeer van heibel in de tent gezien de gebeurtenissen rondom dit forum.Dus samengevat is de grill geen onderdeel van de carrosserie?
Gr.Jan van Beek

• A.N. Al
10 nov 2017 09:42

Hallo Jan
Stuur mij als je wil een PM heb mss wel wat liggen

MVG Arjan

• Alex Gielis
09 nov 2017 15:58

Die Mogelijkheid bestaat wel, dat gaat echter op dit Moment nog al wat voeten in aarden hebben, omdat de WgO redelijk plat ligt.

Je kann op de verschillende verkoops portalen zoeken of die iets aanbieden. In Duitsland vind je nog wel het een en ander.

Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden
­