­

Antwoord: Klusruimte gezocht

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Klusruimte gezocht

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• W.O. Velthuis
03 okt 2018 21:49

Dat is de Sleutelclub Leek. De website is blijkbaar uit de lucht maar ik heb wel een link naar de advertentie van de club op Marktplaats.

Er zijn wel wat regeltjes die je bij een eigen ruimte niet hebt. Zoals binnen niet schuren en spuiten, lassen alleen onder toezicht. Als dat van belang is, vraag hier naar.

03 okt 2018 21:20

Hallo Wouter,

Ik was aan het rondkijken op het forum en zag je opmerking over een sleutelclub in het Noorden. Ik woon in Groningen en zoek al een tijd naar een stalling waar ik ook kan/mag klussen. Mag ik weten bij welke sleutelclub je zat?
Groeten, Tim

• Alex Gielis
08 nov 2017 18:14

ze wist van het bestaan van die bussen :D Maar dat was een hele andere afdeling. mijn moeder zat op de bacteriele pattalogie ;)

• P.J. Bottema
08 nov 2017 17:50

Kent jouw moeder onze bus dan misschien ook, die is vanaf 1982 in bezit van de RIVM geweest. De afdruk van de letters staan nog steeds in de lak.

• Alex Gielis
08 nov 2017 10:48

Ik weet niet of het nog bestaat, maar vroeger had de PTT en de RIVM een groep waar aan oldtimers gewerkt werd, in de Bilt. Dat was later een min of meer openbare groep, ik ken het eigenlijk alleen vanwegen mijn moeder die bij de RIVM had gewerkt.

• S.A. van de Vooren
07 nov 2017 22:21

In Soest heb je een sleutelclub www.g-o-v.nl/ . Lijkt mij een leuke club.

Om via Funda iets betaalbaars te vinden, is mij niet gelukt. Rondom Utrecht zijn er meerdere personen die iets zoeken, inclusief mezelf. Mocht je iets groters vinden wat we kunnen delen, stuur dan maar een berichtje.

Zelf heb ik ook een Brandweer omgebouwd en woon in Utrecht. Ik weet dat er in elk geval in Nieuwegein ook 2 409 staan.

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden
­