­

Antwoord: Gezocht: 508/608

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht: 508/608

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Alex Gielis
19 mrt 2018 22:22

Theo

www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/lkw-...l/830433798-276-5075

Dat vind ik weer wel veel hier in de omgeving, maar dat is dus net niet wat ik zoek, al begin ik wel te twijfelen of dat echt niet is dat wat ik zoek ;)

• Alex Gielis
19 mrt 2018 22:11

Ik wil ook andere delen gebruiken die vrij gemakkelijk van een helebus af te halen zijn. Ik heb al een tijdje lopen puzzelen, maar kom elke keer tot de conclusie dat ik een compleet voertuig wil hebben.

Project 1. Turbo
Project 2. Aanpassen van mijn achterzijde naar 1 centrale deur (daarom ook het liefst een bus) Hoog of laag maakt mij niet uit.
Project 3. Toevoegen extra brandstoftank, al dan niet voor een verwarming.
Project 4. Verbreding van de carrosserie tbv bed lengte.

Om zulke projectjes te kunnen doen vind ik het fijn om eerst op een testvoertuig alles uit te proberen. Gaat het wel wat ik wil. Daarna kan ik dan alles overzetten op mijn camper.

Ik had hier in Duitsland 1 bus gevonden maar die moest ik met een dieplader transporteren omdat er geen assen meer onder zaten. Op dit moment vind ik alleen maar kippers en dan vaak ook nog van het oude model. de prijzen stijgen overigens wel langzaam, vooral bussen worden ras duurder en daarom mijn zoektocht ook via het forum.

• Tj. Hoekstra
19 mrt 2018 21:46

Alex, waarom wil je hier een complete auto voor hebben. Ik gebruik(te) altijd een metalen frame waar de motor op sleutelhoogte op staat. Radiateur ervoor en tevens een lichtje voor de oliedruk, etc.
Op de bok kun je de motor starten en zien of e.e.a. goed loopt.
Het geld wat je nu kwijt bent aan een extra voertuig kun je m.i. beter in de motor steken.

• Alex Gielis
18 mrt 2018 20:21

Ik zoek voor mijn turbo projekt een donor/testvoertuig.

Staat van het voertuig: mag in hele slechte staat zijn
Uitvoering: is niet belangrijk, maar moet wel een met de kunststofkappen aan de voorzijde dit ivm de correcte indeling van de motorruimte.
APK: ja moet hij hebben ivm exportplaten of in overleg 1 dag rijden kunnen.
Rijbewijs: bij voorkeur B.

Over de prijs kan ik niks zeggen, die is afhankelijk van wat mij aangeboden wordt en wat de extrakosten zijn. Ik zoek rustig en heb zeeen van tijd voor dit projekt.

Tijd voor maken pagina: 0.282 seconden
­