­

Antwoord: Camper gezocht

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Camper gezocht

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Henk Hoek
20 apr 2018 12:43

Ik heb Van de Ende een PB gestuurd echter krijg geen reactie.
Mogelijk al een bus /camper gekocht.

Henk Hoek

• Tj. Hoekstra
20 apr 2018 08:26

Ik denk dat je je vraag specifieker moet neerzetten. B.v. Benzine of diesel, B of C rijbewijs, Euronorm brandstof, korte of middel of lange uitvoering, dubbellucht of niet, belastingvrij of niet, prijsklasse tot 10K, 10-20K of hoger dan 20K euro. Zoek je een Dudo, Bremer of wellicht een Vario. Of doet het merk er niet toe. Moet het een bus uitvoering zijn of tupperware uitvoering. Je ziet er zijn zoveel vragen en mogelijkheden.

15 apr 2018 18:35

Ik zoek of een camper met een goeie motor en onberispelijk plaatwerk (absoluut geen roest en zwakkeplekken plus een goeie up-to-date motor) of een barrel met weinig (liefst geen) roest dat ik kan laten inbouwen...(kan het niet zelf.....budget tja.....waar voor het geld gr en dank voor je bericht Edwin

• Alex Gielis
15 apr 2018 18:28

Henk, zoals ik het lees zoekt hij een bus die van de lijn komt, volledig ingebouwd moet zijn en dan ook nog eens 30 jaar oud. De vraag komt me voor als een vacature. Een werkbeginner met 10 jaar werkervaring :D

• Henk Hoek
15 apr 2018 18:26

Kun je aangeven wat je zoekt en welke prijsklasse?

Henk Hoek

15 apr 2018 17:44

Beste Dubbelluchters.

Vrijblijvend ben ik op zoek naar een camper. Liefst een met onberispelijk plaatwerk en een top motor.

We zouden de camper graag een paar dagen uit proberen als we hem mooi vinden.

Ook een opknappen (leeg van binnen) is een optie wel met goed plaatwerk zodat we de bus kunnen laten inbouwen.

(Groot vast bed, douche misschien??)

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden
­