­

Antwoord: Gezocht: Victron 24v multiplus

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht: Victron 24v multiplus

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• P.J. Bottema
07 jun 2018 19:24

Hallo Ruben
Waarvoor ga je die victron gebruiken?

• W.O. Velthuis
07 jun 2018 10:55

Als het om de kosten gaat zou ik me eerst gaan afvragen of een omvormer wel nodig is.

Ik heb geen omvormer en ik mis het helemaal niet. Het enige waar ik ooit tegenaan ben gelopen was dat we de acculader van de fotocamera niet konden laden. Daar had ik geen 12V lader voor. Die heb ik daarna aangeschaft voor €15,- of zoiets.

Tegenwoordig werkt bijna alles op USB. Apparaten met een 230V stekker werken meestal ook op een lagere spanning en meestal gelijkspanning.

Met een omvormer ga je van 24V gelijkspanning naar 230V wisselspanning en in het apparaat wordt het weer omgevormd de andere kant op. Dit is tweemaal een onnodig verlies.

Op een camping kan je sowieso makkelijk 230V aansluiten in de camper. Dus als het om opladen gaat dan kan dat daar. Mits je natuurlijk af en toe een camping pakt. Als je de hele vakantie vrij kampeert dan gaat dat niet op.

Succes!

P.S. Zoals Alex al zei: Victron is duur. Je krijgt wel een kwalitatief zeer goed product voor dat geld.

07 jun 2018 10:06

Als het om de kosten gaat zou ik nou net geen victron nehmen :D

Als ik jouw goed begrijp zoek je een 24V omvormer waaruit minimaal 1000 W 220V stroom komt. en als deze aan de walstroom komt zou hij als acculader moeten werken? Wat is je Budget Idee voor zo een apparaat?

• Ruben Mulder
07 jun 2018 09:25

Voor mijn onlangs aangeschafte 609D ben ik op zoek naar een Victron 24V omvormer + lader. Hoeft niet heel zwaar te zijn (minimaal 1000W). Het gaat me vooral om te kosten.

Tijd voor maken pagina: 0.277 seconden
­