­

Antwoord: Stationair stel kabel

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Stationair stel kabel

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• René Spruit
29 jul 2018 20:22

Fijn te horen :-)
Heel veel succes verder.
Groeten
René

29 jul 2018 20:19

Bedankt voor jouw uitgebreide reactie. De huidige situatie is een grote vooruitgang ten opzichte van wat het enkele jaren geleden was. Toen kwam er totaal geen reactie, nu komt er meteen een standaard antwoord en vrij snel daarna een persoonlijk bericht. Fijn!

Als ik de kabel niet vind dan kom ik langs in Oldebroek.

29 jul 2018 14:30

Dank je. Ik heb ze een mailtje gestuurd.

Is 'stationair stel knop' trouwens de juiste benaming voor de knop + behuizing + kabel of heet zoiets 'nul last toeren regelaar' of nog iets anders?

• René Spruit
29 jul 2018 14:28

Geachte heer van Eerten

even naar aanleiding van uw reactie welke ik goed begrijp.
Onze vereniging heeft gedurende een periode continuïteitsproblemen gekend met de werkgroep onderdelen.
Dus uw waarneming vanaf uw standpunt is zeker correct.

Deze werkgroep is inmiddels weer opgepakt en voortgezet door een nieuwe bemanning van vrijwilligers.
Echter is deze groep behoorlijk onderbemand en hebben het daarnaast ook in toenemende mate enorm druk met alle vragen en bestellingen.
Deze drukte wordt mede veroorzaakt door de enorme groei van het Dubbellucht deel aan leden en busbezitters op Facebook. Daar leeft ons Mercedes Dubbellucht fenomeen enorm en in nog steeds toenemend mate met ook weer de nodige vragen en bestellingen ten gevolge.

Aan de ene kant heel erg fijn natuurlijk, des te meer van onze kenmerkende mooie bussen en campers rijden er rond.
Aan de andere kant groeit het de werkgroep onderdelen duidelijk boven het hoofd en zijn ze naarstig op zoek naar meer vrijwilligers.
Dat is dan ook de reden dat zij de vraag stellen om, indien mogelijk, zelf te komen zoeken in hun magazijn.

Op de trefdagen in voor en najaar zijn ze altijd ruim gesorteerd aanwezig met de oude bus van de inmiddels gepensioneerde Harry van de Kraats. Ook dan kunt u zelf uw gewenste onderdeel in hun dan meegenomen voorraad opzoeken.

Mochten er mensen zijn die tijd over hebben en een handje willen toesteken dan zijn die zeer zeker welkom bij deze werkgroep. Ik weet dat men er dan ook echt welkom zal zijn en zich er ook meteen zeer nuttig kan maken.

Hun telefoonnummer is 0640353883 en per e-mail te bereiken onder E-mail; onderdelen@dubbellucht.nl

Met vriendelijke groet
René

• Alex Gielis
29 jul 2018 14:18

Je had hem inderdaad in een verkooptopic gesteld :D

Ik hoop voor je dat je hem 2de hands vind, je kan is informeren bij basiscamp berlin, deze bieden veel onderdelen aan.

29 jul 2018 11:45

Het zou kunnen dat ik deze vraag al eerder heb gesteld jaren terug. Ik vond hem niet terug met de zoekfunctie, wel een topic van iemand die spullen verkocht waar ik die vraag had gesteld. De onderdelen werkgroep heb ik ook al drie keer gemaild in drie jaar tijd zonder resultaat.

Bij Wensink is het peperduur. Liever tweede hands. Wellicht dat er nu wel iemand één over heeft of een adresje weet waar hij te verkrijgen is.

Tijd voor maken pagina: 0.291 seconden
­